Van friso naar nutrilon

daar ben ik dan weer met een nieuwe vraag…handig zo een site! wij gebruiken vanaf geboorte friso als kv. nu komt het vaak genoeg voor dat de voeding bijna op is en daar moet ik gewoon nog even aan wennen denk ik, maar dan ren ik als een gek naar c1000 bij mij de enige supermarkt in de buurt en die verkopen het gewoon niet!!! dus elke keer moet ik 2 pakken kopen of mijn man vragen of hij na het werk langs ah wil rijden. machteloos voelde ik me laatst toen er net nog voeding voor 1 fles over was en ik kon de deur niet uit! nu wil ik liever overstappen op nutrilon want die is wel overal verkrijgbaar.

mijn vraag is, heeft iemand er ervaring mee met het overstappen naar een andere voeding? van een ander merk? geeft dat moeilijkheden of is dat zo gedaan? aangezien mijn cb zo moeilijk bereikbaar is moet ik het helaas via deze weg zien te redden

alvast bedankt voor de reacties!

Bij drogisten verkopen ze ook babyvoeding. Hebben ze bij de plaatselijke drogist dan geen Friso? Of bij de apotheek? Als het goed is mogen de prijzen niet anders zijn dan in de supermarkt.

Als je overstapt naar een andere voeding doe dat dan via mengen.
Dus bijv. 180ml, 5 schepjes Friso en 1 schepje nutrilon. Gaat dat goed dan naar 4 schepjes Friso en 2 schepjes Nutrilon.

En zo door tot je alleen nog maar Nutrilon geeft.

Ik ben destijds op die manier overgestapt van Nutrilon op Friso omdat die 2 euro goedkoper was! En dat vind ik best een verschil.

Groetekes, Sje

geld speelt natuurlijk ook een rol…maar ook mijn eigen drogist verkoopt alleen friso standaard en geen friso 1 extra! das het probleem hier…
maar in nutrilon zit toch meer? dus die 2 euro extra is dan wel waard toch? ik dacht friso 750 en nutrilon 900gram ofsow???

Volgens mij zit in Nutrilon niet meer dan in Friso. Friso wordt aangeraden als beste alternatief voor moedermelk, dus het lijkt mij dan juist dat in Friso meer zit wat zo’n kleintje nodig heeft.

Groetekes, Sje

Ik denk dat je gewoon een beetje vooruit moet denken!
En meerdere blikken tegelijk kopen.
Alvast vooruit in je agenda zetten oid.

Seth heeft nutramigen van de apotheek, dat kan ik ook niet zomaar halen, en moet ik zelfs een dag van tevoren bestellen.
Ik bestel gewoon 6 blikken als ik het laatste blik opentrek.

Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers

hoi hier ben ik ook van friso naar nutrilon overgestapt heeft bij mij geen problemen veroorzaakt.
Bij het cb hebben ze gezegt dat ik eerst b.v 3 schepjes friso dan 2 schepjes nutrilon 2 dagen zo houden dan 3 schepjes nutrilon en 2 schepjes friso weer 4 shepjes nutrilon en 1 schepje friso zo kunnen de darmpjes wat beter wennen aan de nieuwe voeding .
Vind zelf de pak van nutrilon beter, want die zakjes van friso moest ik telkens verwisselen niet zo handig groetjes samar

hey waar deed Sama beter op, verschilt dat? was friso beter of nutrilon of zie je geen verschil?

k begrijp je frustratie helemaal! Negen van de tien keer dat ik naar de supermarkt ga is de FRISO 2 op, grrrr, moet vanmorgen ook weer een apart ritje naar de supermarkt maken omdat ie gister op was toen k boodschappen deed
Heul irritant!!!
Blijf zelf bij de Friso, k denk persoonlijk dat het niet zoveel uitmaakt welke voeding je pakt hoor, als t niet goed genoeg was stond t niet in de winkel.
En idd geleidelijk overstappen, eerst schepjes mengen, binnen een paar dagen ben je over hoor!
Suc6 meis!