Van Friso 1 naar Friso 2

Hallo,

Even een snel vraagje. Indy is nu 6 maanden en heb haar straks Friso 2 gegeven voor het eerst. Ze was vandaag al een beetje aan het rommelen met de fles die van 15 uur wilde ze niet toen heb ik om 17,30 90 cc gegeven van de friso 2 (dit was de 1e keer) toen was ze zo moe heb ik haar even op bed gelegd. toen ik haar na een half uur eruit haalde heeft ze echt alles onder gespuugd. het kwam er echt in golven uit. Kan dit komen omdat ze Friso 2 neemt en hieraan moet wennen of is het gewoon toeval? Met friso 1 hebben we nooit problemen gehad.

Groetjes annemarie

Het is de opvolgmelk, Daar hoven ze toch niet eerst aan te wennen. Dat heb ik nog nooit gehoord.

Ach daar heb ik nog nooit van gehoort dat ze weer moeten wennen aan opvolgmelk
Misschien word ze een beetje ziek of zat ze nog vol
Kijk het even aan
Succes

Groetjes van Heleen mama van Robin en Justin

Dat is grote onzin, wennen aan opvolgmelk. Het is praktisch hetzelfde alleen iets andere voedingsstoffen enzo, maar daar heeft zij geen last meer van.

Zoals ik het nu lees is zij niet helemaal lekker geweest. Eerst al een fles weigeren, wat Friso 1 was, daarna ook nog slapen en vervolgens Friso 2 eruit spugen. Vast een beetje misselijk geweest.

Groetjes Wiets

ja ik denk dat het idd een samenkomst was van al misselijk zijn. Ze eet vandaag ook nog steeds slechter. misschien een sprongetje. Ik geef haar nu iedere keer kleine beetjes want fles van 210 krijgt ze niet leeg.
Hopelijk is dit snel weer normaal. vind het toch altijd wel “lastig” als ze slehter eet.

Groetjes

Indy2006
Als je het echt niet vertrouwd kun je misschien ff je huisarts bellen
vertrouw op je moedergevoel
Succes
Ene Lieke33

quote:
omdat jullie het weer eens onzin vinden of hier nooit van gehoord hadden.
Weet niet zo goed wat ik nu weer met je opmerking aan moet hoor

Groetjes van Heleen mama van Robin en Justin

vind al helemaal raar dat je bericht weg haalt hiervoor lieke

maar ik heb er ook nooit van gehoord hoord,ik stapte ook gelijk over pak leeg hupsa opvolg erachter aan niks wennen en nooit last van gehad

annemarie,het kan zijn dat ze gewoon niet lekker is,ff aan kijken anders gewoon ha bellen hoor daar zijn ze voor,wer heerst vanalles momenteel

sterkte en hoop dat ze weer snel lekker zal drinken

Groetjes Bianca, mamma van Kevin*
Dylan & Kaitlyn

Ik snap er niets meer van, wie doet nu wat???

Groetjes Wiets

Euh. Sorry, 't is niet belangrijk wie het doet? Maar wat weg blijft, het forum klopt niet meer.

Groetjes Wiets