dag allemaal, wij hebben ook weer eens iets meegemaakt gisteravond
doe de jongste naar bed doe voor de zekerheid het traphekje dicht, want
hij kruipt zo naar onder toe, komt de oudste (3.5) de trap oplopen,
maar hij wil het traphekje opendoen, dit lukt niet en meneer valt zo achterover
de trap af…
En ik kon helemaal niks doen! Zag hem achterover vallen, eerst op zijn billen en vervolgens keihard met zijn hoofd tegen de wand. (steen)Gelukkig huilde hij meteen, maar wilde verder niks alleen maar slapen. Hij was wel alert en heeft niet zijn bewustzijn verloren. Gisteravond en vanacht (om de 2 uur wakker gemaakt om te kijken of hij nog goed reageert…) ging het allemaal goed. Hij was wel helemaal wit weggetrokken, misschien ook schrik? Maar vanochtend na de melk, ging hij liggen en voelde zich toch niet helemaal lekker, flink overgegeven uur later nog een keer flink. Toch maar h.a. gebeld en vanmiddag kunnen we terecht. Vanaf uur of 10 speelt hij weer vrolijk en is weer goed te pas. Hoeft nu niet meer over te geven maar wil niks eten. Misschien ook nog wel van de schrik.
Dan zeggen ze die traphekjes zijn zo goed, maar wat moet je dan Denk je goed bezig te zijn, vooral voor de jongste (is ook al een paar keer gevallen)
gebeurt er dit, en Wouter is altijd zoooooooooooooo voorzichtig, maar ik denk een combinatie van moeheid (door de vakantie laat naar bed etc… en even vlug vlug)
Ben me echt wezenloos geschrokken, stond er gewoon bij te huilen, en voelde me
heeeeeeeeeeeeeeeel schuldig… maar mijn vrien zei al je kunt er niks aan doen. had mij ook kunnen overkomen. (hij heeft een keer de autodeur dichtgeslagen terwijl
het handje er nog tussenzat, gelukkig niks gebroken)/
Sorry voor het ellenlange verhaal, maar ik moest dit ff kwijt
wat dat betreft heeft mijn zoontje wel altijd pech dat hem dit moet overkomen.
Jullie horen nog wel wat de h.a. vanmiddag zegt.
gr. chantal