Nou t is zover, mn dochter ligt vanavond voor t eerst zonder speen in bed…
ik had er al een stukje over getypt bij baby’s, over hoe ik mijn kleinste meisje AAn de speen kreeg en nu op dezelfde dag is de een eraan en de ander eraf.
Ik baalde al een hele tijd van dat gespeen bij mn dochter. Ze was echt verslaafd en dr tandjes stonden zover naar voren. Ik wilde haar er eigenlijk af hebben met dr derde verjaardag, maar 10 dagen daarna was ik uitgerekend, dat kon echt niet vond ikzelf.toen sinterklaas en kerst enzo.
Dus besloten dat we er in januari voor zouden gaan.
vanmorgen zat ik met Isabel op de bank en ik vroeg of ze t leuk zou vinden om een mooie knuffel met mama in de stad te gaankopen? Ja dat leek haar wel leuk natuurlijk. Waarop ik zei, als jij je spenen aan de mevr van de winkel geeft zodat zij ze weg kan gooien mag jij de allermooiste en liefste knuffel kopen die je vinden kan.
nou de deal was gemaakt…
daar gingen we, mama met meer spanningen volgens mij dan Isabel
zo gezegd zo gedaan. mooie knuffel uitgezocht ( een enorme pony ) en dr spenen ingeleverd. Mutske achter de kassa snapte er niets van, maar ik vond t best.
toen werd t bedtijd, niets aan de hand. Normaal slaapt ze binnen 5 min nu dus niet en na anderhalf uur was ze erg erg verdrietig… maar wij wilden natuurlijk niét toegeven dus eerst ik en later is mn man er bij gaan liggen, en zowaar na drie jaar, drie maanden en drie weken ligt mn meisje voor t eerst speenloos in bed. Ik ben heel benieuwd of t helemaal gaat lukken. Had al bedacht dat ze morgenavond anders maar bij komt slapen mocht t niet lukken manlief werkt dan toch
hebben jullie hier ervaringen mee?? ben wel benieuwd!
groetjes een trotse maar ook wel gespannen moeder die dr dochter ook wel een klein beetje zielig vind!