hoe krijg ik roy een beetje een ritme aangeleerd? hij maakt van de nacht de dag… daar word ik een beetje moedeloos van… iemand DE tip
Tries die ondertussen erg moe is
hoe krijg ik roy een beetje een ritme aangeleerd? hij maakt van de nacht de dag… daar word ik een beetje moedeloos van… iemand DE tip
Tries die ondertussen erg moe is
Triesje, ik geloof dat wij het ook zo ongeveer deden als Marielle. Overdag sliepen ze zoveel mogelijk gewoon bij ons in de huiskamer. Veronica sliep met 5 weken ofzo door en Lucas al met 3 weken. Het werkt dus wel. Enne…tis nog gezellie ook op die manier. Ik weet nog wat een commentaar de “oudere garde” (familie dus) had op mijn ik-houd-ze-lekker-bij-me-overdag methode. Ik zou ze namelijk aan het verwennen zijn. Maar ja, mijn kinderen sliepen wel als roosjes hoor na die tijd. En toen bleef ik het nog doen… EN ik zou het zo weer doen hoor!
liefs van Mo
Zo weer op naar een heldendaad, zoefff SuperMoooo
dat is het hem nou juist roy slaapt dus niet in zijn bed altijd beneden overdag dan… doen het zelfde als bij jordy ben met jordy ook verwend denk ik die sliep met 2 weken al van half 7 tot de volgende morgen met 3 voedingen dus een om 9 uur 12 uur en 1tje snachts maar onze roy komt echt om de 3 uur soms om de 2.5 uur hij krijgt 150 cc en is nu vandaag 7 weken ik ga eens proberen hem toch wat vaker overdag wakker te houden alleen dat heb ik al geprobeerd maar hij slaapt er gewoon door heen kan doen wat ik wil hij slaapt dat zou ie dus snachts moeten doen pff hopen dat het gauw komt want zeker nu ik er toch ff alleen voor sta ik ben kapot
dankje als jullie nog iets weten graag
Triesje die nu naar bed gaat
Tries, misschien is de Frisolac extra een optie? (of het heet dat anders?, het is die dikkere voeding van Frisola) ga dat eens een beetje combineren samen. Bel anders ff het cb, met de vraag of het goed is om dat te doen. Houd er alvast rekening mee, dat ze er over kunnen mekkeren (werd bij Lucas ook gedaan, maar ja, ik was toen al zo ver, dat ze op hun kop konden staan…). Probeer het eens! Ik weet dat we het bij Veronica ook gaven (dacht ik dus net in eens aan…) en dat het toen ook goed ging! Ff uitvogelen enne…als ie 18 is, heb je weer slapeloze nachten hoor, zeggen ze… het houdt ook nooit op he
Hee Tries.
Deze tip heb ik al aan meer mensen gegeven.
Inbakeren, waarschijnlijk weten ze er op het consultatiebureau meer van. Voor Lucas heeft het geweldig geholpen.
Heb deze tip deze week ook gegeven aan iemand die in engeland woont en haar moeder had het ook al gezegd.
Het is ouderwets misschien maar het kan echt helpen. Wil je meer weten laat het me dan even weten.
Je kunt er speciale dingen voor kopen maar die zijn ontzettend duur en het kan ook gewoon met een hydro luier en een flanellen doek.
Kijk anders eens op deze site www.pacco.nl
Heel veel succes.
Groetjes Miriam
Ja inbakeren kan wel echt heel goed helpen hoor Tries, zou dat eerder proberen dan frisolac extra (mede omdat dat ook weer toch soms darmproblemen veroorzaakt) Heeft ie geen regeldagen nu? Of komt ie altijd gewoon om de 3 uur?
Suc6, Els
Ja, je kunt ook advies over inbakeren vragen natuurlijk! Wie weet is dat het ei?? Enne Els, ik zei toch, dat ze het moest vragen?? Intussen heb ik het met 2 kinderen gedaan en nooit darmproblemen gehad hoor.
ik viel je niet aan hoor Mo maar sowieso verandering van voeding kan darmproblemen veroorzaken, vandaar! En juist fijn toch dat jouw kids er geen last van hebben gehad!
Groetjes, Els
Dat advies over inbakeren vond ik echt een prima advies hoor. En over frisolac en verandering van voeding. Ja, dat moet je wel geleidelijk aan doen natuurlijk. Niet ineens van hoppa. Combineren, 1 schepje van de Extra, de rest van gewoon en zo kijken.
Ik denk niet dat Triesje snel van voeding gaat wisselen, de ervaringen met jordy waren daar niet al te best in. Ik blijf toch bij het advies van George, die rubberen hamer, echt meisje als ik dichterbij woonde dan gooide je de jongens maar af en toe hier achter de deur, konden mooi mij wakker houden, daar heb ik toch geen ervaring mee…dus tips al zeker niet
Kussies
Precies wat kim zei, maar moon lief hoor dat je mee denkt, ik heb er aan zitten denken maar ik merkte aan jordy dat dat dus helemaal niet goed ging en niet werkte met roy weet ik dit nog niet vandaar dat ik daar ik daar zo lang mogelijk mee wacht… ik draag roy heel veel in de draagzak dat gaat redelijk ook wikkel ik hem snacht in een doek dus lijkt wat op inbakeren ik ga het zeker ff op zoeken en op het cb vragen kan het altijd proberen… want vermoeiend is het zeker vanacht ook om 12 uur half 2 half 5 pfffffffffffffffffff…
Tries
Echt waar meid, ik kan het je aanbevelen.
Heb al verschillende mensen blij gemaakt
Collega van mij had een echte huilbaby en die had er ook echt baat bij.
Schijnt ook te werken bij krampjes enzo.
Voor mij was het inderdaad het ei!
Succes!
Groetjes Miriam