hi sara
inmiddels is mijn zoontje anderhalf en ben ik zwanger van nummer 2.
dit speelde vorig jaar, ik heb mijn zoontje bv gegeven tot dat hij ook niet meer aan de borst wilde,dat was rond de 9/10 maanden , mijn probleem was dus dat hij echt niks anders wilde, ook ik heb alle merken en spenen uitgeprobeerd.
toen besloot ik maar om te blijven kolven tot hij 1 jaar oud was.
En ik moet zeggen toen accepteerde hij ineens friso of nutri 3 in een tuitbeker en warm.
in november is mijn zoontje naar de creche gegaan voor een dagje, ik had gezegt dat hij geen gewonen melk dronk maar dat ze het wel even konden proberen en wat er toen gebeurde, jahoor daar dronk hij gewoon een tuitbeker koude melk, de deugniet!!! vanaf toen ben ik thuis ook melk gaan geven en sindsdien drinkt hij alles van optimel tot gewone melk en vla etc…
Maar je ziet ik heb dus ook erg getobt en toen maar besloten dat uiteindelijk bv het beste was voor hem, hij is ook het hele eerste jaar nooit ziek geweest.
Ikhoop dat je wat hebt aan deze informatie, ik hoop dat de tweede makkelijker is maar anders weer gaan kolven ben ik bang!!!
groetjes karin mama van boefje quinten en bijna 30 weken zwanger van ???
[img]http://www.kidzsite.nl/final/home/images/tmp/16984.png" alt=“babyquintenw.kidzsite.nl” border=“0”>