He dames!
Ik ben nu dus gedeeltelijk overgestapt op flesvoeding. Ik probeer de ochtend en de avondvoeding met de borst te geven. Thije dronk altijd rond de 2,5 a 3 uur uit de borst, maar nu met de fles is dat natuurlijk anders. Ik weet alleen niet zo goed hoe ik dit moet aanpakken. Volgens de verpakking zou hij nu op 5 flessen zitten van 150 ml water. Maar hij krijgt natuurlijk nog 2 x borstvoeding en ook nog snachts de fles. Hij heeft nu om 7:00 de borst gehad. Toen om 9:30 een fles van 150 ml water helemaal op. Nu om 12:30 drinkt hij weer een fles, zeg om 15:30 weer eentje en dan om 18:00 de borst en om 22:00 weer een fles, plus een nachtvoeding!!! Dat is toch veel te veel!!! Dat is al 5 voedingen en dan nog die borstvoedingen erbij. Nou drinkt hij niet elke voeding helemaal leeg denk ik, we zijn gister pas begonnen met die flessen. Moet ik hem wat meer tijd geven om te wennen? Of moet ik er echt 4 uur tussen laten, maar dat is hij niet echt gewend natuurlijk. Wat denken jullie???
[img]http://b3.lilypie.com/oq3Np1.png" alt=“Lilypie 3rd Birthday Ticker” border=“0” />