Hoi Allemaal,
Ik ben er eentje die vaak meeleest en uit jullie berichten de antwoorden op mijn vragen kan halen, maar nu zit ik toch met iets waar ik een beetje moedeloos van word.
Mijn zoon Joey is ruim 9 maanden, is altijd een vrolijk mannetje geweest, vrij makkelijk en met eten geen zeur. Maar sinds woensdagvond is het een drama met hem. Hij heeft die avond, donderdag en vrijdag alleen maar gehuild, eet zijn eten niet op of wil gewoon niet eten. Het enige wat er nog redelijk in gaat is zijn papfles voor het slapen. Ik heb geen idee wat er met hem is, ergens vermoed ik dat er weer een tand of misschien 2 onderweg zijn, maar met de andere tandjes was het niet zo extreem. Wat hij anders altijd lekker vond, zoals pasta of fruit, hij eet gewoon niet. Brood is er helemaal niet meer in te krijgen, Slapen overdag gaat ook slecht. Hij heeft 2 slechte nachten geslapen, maar sinds vrijdagnacht gaat dat voor mijn gevoel weer goed, alleen is hij dus wel snel moe, maar dat snap ik wel als je niet eet.
Hebben jullie ideeen wat het kan zijn en wat ik eraan kan doen, ik weet het eve niet meer???
Ik hoor graag jullie suggesties, ga ik nu even met Joey naar buiten.
Groet,
Sandra