Van altijd vrolijk, naar vreselijk huilerig

Hoi Allemaal,

Ik ben er eentje die vaak meeleest en uit jullie berichten de antwoorden op mijn vragen kan halen, maar nu zit ik toch met iets waar ik een beetje moedeloos van word.
Mijn zoon Joey is ruim 9 maanden, is altijd een vrolijk mannetje geweest, vrij makkelijk en met eten geen zeur. Maar sinds woensdagvond is het een drama met hem. Hij heeft die avond, donderdag en vrijdag alleen maar gehuild, eet zijn eten niet op of wil gewoon niet eten. Het enige wat er nog redelijk in gaat is zijn papfles voor het slapen. Ik heb geen idee wat er met hem is, ergens vermoed ik dat er weer een tand of misschien 2 onderweg zijn, maar met de andere tandjes was het niet zo extreem. Wat hij anders altijd lekker vond, zoals pasta of fruit, hij eet gewoon niet. Brood is er helemaal niet meer in te krijgen, Slapen overdag gaat ook slecht. Hij heeft 2 slechte nachten geslapen, maar sinds vrijdagnacht gaat dat voor mijn gevoel weer goed, alleen is hij dus wel snel moe, maar dat snap ik wel als je niet eet.
Hebben jullie ideeen wat het kan zijn en wat ik eraan kan doen, ik weet het eve niet meer???
Ik hoor graag jullie suggesties, ga ik nu even met Joey naar buiten.

Groet,
Sandra

Dat zou weleens heel goed de sprong van week 41,5 - week 46,5 kunnen zijn! Zie het oei-ik-groei-boek!

Groetekes, Sje

Leuke naam heeft je zoontje

Ik denk ook dat het een sprongetje is, misschien in combinatie met tandjes. Je kunt er weinig aan doen, alleen afwachten en steun bieden, want voor Joey is het ook niet makkelijk!

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Pregnancy tickers

Sprongentijd inderdaad. Gaat op die leeftijd lekker vaak gepaard met tandjespijn, dus dubbele ellende. Sterkte, het gaat weer voorbij!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

quote:
Leuke naam heeft je zoontje

hahaha lol

Ja, leuke naam he!! Wij dachten we geven hem een naam die niet veel voor komt, ik heb die naam al verschillende keren gehoord ondertussen

Maar dus toch een sprongetje, ik twijfelde, ik het oei ik groei boek, maar daar hebben ze het over 11 maanden, dus ik dacht dat duurt nog even. Maar goed, we moeten het dus allemaal maar afwachten, vandaag gaat het al weer een stukkie beter.

Thanx,
Sandra

Nou ja, naast een sprong en de mogelijke nieuwe tanden/kiezen
heerst er momenteel van alles aan grieperige dingen,
dus misschien dat dat ook nog eens meespeelt.

M.