Van 4 naar 3 flessen!

Hallo allemaal,

Vanmorgen bij het cb geweest. Anouk was goed gegroeid (bijna 8kg en 66,2 cm) dus niets te klagen.
Omdat ze haar flessen van 11.00 en 15.00 nooit leeg drinkt (maar ca. 140 van de 240) mogen we nu terug naar 3 flessen.
Heeft iemand van jullie met een baby van ongeveer dezelfde leeftijd ook zo’n schema (advies cb) als onderstaand?

07.00/07.30 fles pap (180 + 6 + 3 rijstebloem)
10.30/11.00 fruit
12.00/12.30 fles melk (180 + 6)
15.00/16.00 warm eten (3 eetl. groente + 1 eetl. aardappel
+ yoghurt
19.00/19.30 fles pap (180 + 6 + 3 rijstebloem)

Grt, Sabine

lekker schema toch???
ik ben ook bijna zover dat ik van 4 naar 3 ga
dan zou ik het zo doen
smorgens pap
tussen door beetje drinken , koekje
broodje - fles melk
tussendoor fruit
savonds warm eten
voor het naar bed gaan een fles

maar ik wacht nog heel even hihii ben ik een muts in hoor ,vind het zo gezellig die fles , ik moet er aan toe zijn om hem er af te halen hahahah niet het kind, neeee hoor maar ze is nu 8 en halve maand en met een maand of 9 gaat hij er af snik snik

groetjes Nancy ,mama van Randy 10jr, Damon 7jr en Chloë 8 mnd

Arme Nancy! Maar ben het wel met je eens hoor, ik vind die flessen ook erg gezellig en zo worden ze wel heel erg snel groot!

Maar vanmiddag heeft ze heerlijk gesmuld van haar warme eten en de yoghurt (nee de yoghurt werd ze nog niet zo blij van!, stiekem een scheutje diksap erdoor gedaan). Ze vindt het wel geweldig om hiervoor in de kinderstoel te zitten.
Voorlopig mag ze dan om 16.00 nog wel een beetje melk erbij. Ze moet natuurlijk wel genoeg krijgen.
Ik denk dat die groente van 16.00 uur vanzelf een beetje naar 17.00 schuift, dan geeft ik haar om 16.00 eerst wat drinken + koekje en kan ze gezellig met papa en mama aan tafel.

Nou geniet er nog maar even van he!

Grt, Sabine