Van 3 naar 2 slaapjes?

Even een vraagje, wanneer gaan beebies gemiddels op een dag van 3 naar 2 slaapjes? Job mijn zoontje nu 6 1/2 maand ongeveer en gaat 3 keer per dag naar bed. Soms slaapt hij nog van 17.30 tot ongeveer 19.00 uur. Maar ook wel een vaker wil dit slaapje niet meer lukken. Nu heb ik voor mezelf zoiets, zolang hij toch nog af en toe dat laatste slaapje doet, blijf ik hem naar bed brengen. Ik vroeg me alleen af rond welke leeftijd ongeveer dat laatste slaapje eraf gaat. Natuurlijk weet ik dat de slaapbehoefte van elk kind anders is, ik vroeg me alleen af rond welke leeftijd gaan ze 2 keer naar bed?

a href=“http://lilypie.com/”>Lilypie First Birthday tickers</a

Ja heel verschillend. Onze meid deed met ongeveer 6,5 maand ook nog 2 slaapjes. Nu is ze 14 maand…soms heeft ze aan 1 slaapje genoeg. Maar er zijn ook dagen dat ze 2 doet.
Je kindje geeft het zelf wel aan. Ik zou gewoon het rustmoment aanbieden. Wil je kleine niet slapen, dan niet. En anders is het mooi meegenomen.

Gr

Lilypie Second Birthday tickers

Mijn dochter is 8 maand en zij slaapt nog 3 keer. Tussen de maaltijd (16.00u) en de avondfles (19.00u) slaapt ze nog een half uurtje, meestal in de box. Zij heeft het echt nodig.

Lilypie First Birthday tickers

Wij zitten ook nog op 3 slaapjes. Heel soms slaapt ze het laatste slaapje van rond 17 uur niet meer. Net als vandaag maar dan is ze wel heel erg moe en moet ze op tijd de laatste fles en dan snel op bed. Muriel is nu 6 maand en 3 weken.