Ik weet dat het bij elk kind verschillend is, maar vanaf wanneer kunnen of gaan baby’s van 3 naar 2 slaapjes.
Thijmen slaapt 's ochtends nog maar een half uurtje tot 3 kwartier, dat doet hij trouwens al een paar maand…
Groetjes
Ik weet dat het bij elk kind verschillend is, maar vanaf wanneer kunnen of gaan baby’s van 3 naar 2 slaapjes.
Thijmen slaapt 's ochtends nog maar een half uurtje tot 3 kwartier, dat doet hij trouwens al een paar maand…
Groetjes
Dat verschilt idd per kind. Erik zat sinds hij een half jaar ofzo was al op 2 slaapjes. En nu nog (met uitzondering van een paar weken toen hij op 1 zat). Ik denk dat je het moet aanzien en dat je niet echt een vast punt kan aangeven waarop ze naar minder slaapjes gaan.
Groetjes,
M
seth was altijd erg onregelmatig met zijn slaapjes, maar nu sinds 1/1,5 maand vrij stabiel, en sinds een paar weken slaapt hij nog maar twee keer per dag.
Hij is om ong. 8 uur wakker,
slaapt dan van ong. half 11 tot ong. half 1
En dan slaapt hij 's middags nog een keer wat korter, ong. eenhalf uur tot een uur.
En dan gaat hij om 8 uur ong. naar bed.
Maar idd elk kind is verschillend, en Seth heeft gewoon niet zoveel slaap nodig.
Liefs, Anne
Hoi,
Ik had dezelfde vraag ivm van 3 naar 2 slaapjes. Topic is recent aangemaakt. Je kan daar misschien nog meer antwoorden op je vraag vinden.