Valt s'middags moeilijk in slaap

ons meisje van 17 maanden valt al een tijdje moeilijk in slaap s’middags , de laatste tijd ligt ze heel lang wakker vaak wel een uur voordat ze in slaap valt, nu vraag ik me af of dit weer een fase is of dat ik er iets aan zou kunen doen, ons mooie schema loopt in de soep de hele week. ze lijkt moe maar eenmaal in bed word ze weer helemaal wakker en gaat zitten spelen… ik heb het al een half uur verschoven van 12:00 naar 12:30 maar dat mocht niet baaten. s’avonds slaapt ze wel graag maar in de middag wil ze het gewoon niet. gewoon doorgaan zo (en hopen dat het vanzelf weer overgaat), of nieuw schema maken?

mvg mamma van dikke boef

X

Hoe erg is het dat ze eerst een uur wakker ligt? Zo lang ze de boel niet bij elkaar krijst, komt ze toch tot rust en valt ze uiteindelijk dus toch nog in slaap. Ik zou daar niet te veel aan willen gaan prutsen.

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

Nou ja, er zijn van die periodes dat ze inderdaad opeens een stuk
minder slapen.
Daarna kan het weer een poosje goed gaan.
Maar voor hetzelfde geld blijft het slaapje er af.
Wen er maar vast aan

M.

hmm half 4 en slaapt nu nog , ga haar dadelijk wakkermaken, voordat t vanavond weer te laat word … maar dan heeft ze haar gebruikelijke 2 uurtjes slaap wel weer gehad. ik vind dit nog best lastig hoor dat gepuzzel met ons schema

X