Ha meiden, hier weer even een berichtje vanuit Frankrijk. Deze week een pittige week want Emilie (nu 8 maanden) heeft de bovenste 4 tandjes die hebben besloten om tegelijkertijd door te komen. Gevolg, heel slecht slapen, (veel wakker worden en niet willen slapen, zelfs ochtend en/of middagdutjes over willen slaan). Ik lees ook het boek “oei ik groei” (erg leuk trouwens) en volgens hen zit mijn kleine meid precies in haar 6de sprongetje. (de sympomen kloppen (slecht slapen, niet aan het uitgekleed willen worden, niet verschoond willen worden, gewoon helemaal niet willen liggen op de commode, maar alleen maar willen zitten!) Ze is nu ook in een rap tempo van alles nieuw aan het leren en doen. Ze is enorm aan het kletsenbessen en wil heel graag kruipen (maar weet nog niet helemaal hoe het moet). Alles bij elkaar dus best wel even een hoop voor zo’n kleine smurfin, het valt niet mee opgroeien!!! Maar tijdens alle donderwolkjes is ze ook nog veel aan het lachen, gelukkig…
5 oktober gaan we saampjes voor 11 dagen naar nederland met het vliegtuig. Ben benieuwd hoe ze het vind (pappa kan niet mee want die moet werken). Hoe’st met jullie??
Anouschka en Émilie
Gewijzigd door - anouschkarosa op 21 Sep 2006 20:34:39
Gewijzigd door - anouschkarosa op 21 Sep 2006 20:35:03