Vals hoesten?

Noa zit vandaag met periodes te hoesten. Maar ik ken haar echte hoest en deze is het niet. Het lijkt er echt op dat ze het expres doet… En ze doet het dan bv vijf minuten lang bijna aan één stuk door. En als ik dan kom kijken stopt ze.
Ik weet dat Yentha dit ook gehad heeft, maar toen was ze al twee jaar oud! Zou ze toch last hebben van de keel of heb ik al een kleine bedrieger?

Ik heb nog nooit gehoord van vals hoesten. Tim hoest niet zoveel, maar als hij hoest is het wel echt. Tja weet nog niet of ze het op die leeftijd al kunnen doen om aandacht te trekken. Gevoelsmatig vind ik haar net even te jong om het expres te doen. Maar ja aan de andere kant, doordat ze iedere keer stopt als jij komt kijken lijkt het weer alsof ze het expres doet. Het zou anders wel heel toevallig zijn als ze telkens stopt als jij komt kijken.

Sorry, maar kan je geen tips geven.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Second Birthday tickers

Ja hoor, hoe herkenbaar!
't Is inderdaad een vorm van aandachttrekkerij! Niet op reageren dus, anders ziet ze dat het effect heeft (negatief óf positief, maakt niet uit!) en blijft ze het doen.

Groetjes!

Lilypie 3rd Birthday Ticker
Lilypie 1st Birthday Ticker

Ja hoor, een actrice! Eva doet het ook als ze aandacht wil, dan gaat ze zo van uche uche uche en dan steeds harder. Bij haar is het puur aandachttrekkerij en ik vermoed dat dat voor Noa ook geldt. Hou het wel goed in de gaten, want het kán natuurlijk echt zijn dat ze last heeft van haar keel. Als ze bv tandjes krijgt, komt er veel speeksel in haar mond en daardoor kan ze ook gaan hoesten!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Ze heeft het nog een paar keer gedaan vandaag, maar heb ze geen aandacht gegeven en heb haar niet meer horen hoesten! Was dus idd voor de aandacht.
De oudste heeft het echt lang gedaan, weken aan een stuk. En je hoorde het zo hard dat het niet echt was. We moesten het toen ook negeren, want als je er aandacht aan gaf, deed ze het de hele dag door.

And the Oscar for Best Actress goes to… NOAAAAAA (lol)

Lilypie 3rd Birthday Ticker
Lilypie 1st Birthday Ticker

Hier ook zo’n diva en die is er na negeren snel mee gestopt.

Groetjes,

Michèle

Levy heeft idd ook nep lopen hoesten hij heeft een keer zijn vader zien en horen hoesten toen deed meneer het ook tot vervelends toe heb er geen aandacht aan gegeven toen was het met een paar dagen over hihi

groetjes Manon

Haha, ja… Seth is ook een goede hoesstacteur!!
En helaas doet hij het nog weleens. Mijn lieve zusje (van 10 jaar) gaat hem namelijk vrolijk nadoen dan, en voor je er erg in hebt hoest hihj weer
Maargoed, ik stoor me er niet aan.
Liefs, Anne

Lilypie

ze heeft het vandaag nog één keer geprobeerd, maar geen reactie van mij, dus heb haar niet meer gehoord! Wat een bende acteurs hebben we toch! Nu heb ik haar ook betrapt als ze in bed lag en nogal hard aan het babbelen is, ga ik soms kijken om tutje te geven zodat ze in slaap valt. Wel, nu zag ik dat als ik binnenkwam, ze snelsnel haar tutje in haar mond stak en stil was! En niet één keer hoor… Heb ze nu zo al ettelijke keren betrapt…

Hihi, die Noa. Wat een klein boefje al.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Haha wat een boefje is Noa.

Wel knap trouwens dat ze al zelf haar speen in haar mond kan stoppen. Tim heeft nooit een speen gehad, dus wat dat betreft heb ik er nog niet zoveel verstand van. Maar volgens mij is het wel snel dat ze dit nu al kan.

Groetjes,
Sandra

heb er geen idee van dat dit snel is of niet, want ze doet dit al wel een hele tijd. In het donker vindt ze hem nog niet terug spijtig genoeg

Gewoon even leren hoe ze het lichtknopje aan moet zetten

Haha nee, dat lijkt me inderdaad lastig.

Groetjes,
Sandra

haha, spijtig dat die knop zo ver van d’r bed staat… Kan mssch zo’n trekkoord hangen? Maar dan is het de hele avond licht aan-uit-aan-uit wrsch… En het stikgevaar niet te vergeten…
Ik zal bij nader inzien nog maar een tijdje lopen voor die speen!

Haha ik denk dat dat idd het beste is.

Wij hebben wel zo’n trekkoord boven ons bed en als Tim op ons bed zit dan vind hij het geweldig om aan dat touwtje te trekken en te zien hoe het licht aan en uit gaat.

Groetjes,
Sandra

Hééééérlijk Sophie, zo’n bijdehand tantetje! Ik zou stiekum best moeten lachen, omdat je haar dan echt betrapt! En dat ze dan heel snel snel haar speen indoet, dat maakt het extra grappig! BOEF!

Groetjes Rainbow, trotse mama

echt hé! Ik denk dat ik als ze wat groter is nog dikwijls mijn lach moet gaan inhouden, want als ik ermee lach, wil ze nog meer van die fratsen uithalen…

Hahaha grappig he, Joey doet het ook. Als hij echt hoest of niest zeggen we altijd hè toch! Daar heefthij dan zo’n lol om dat hij nog een uurtje doorgaat met hoesten, zelfs na het niezen begint hij dan te hoesten, zooo nep! Vind het wel grappig, hij doet het niet vanuit het niets om aandacht te trekken, daar heeft hij weer hele andere methodes voor. met zo veel mogelijk decibellen gaan schreeuwen ofzo, en dat negeer ik dan weer wel haha

Lilypie

Lilypie