Valentijn

Leuk Ikkeben ook in Valenijnsstemming!
Doen jullie nog aan Valentijn?
Hier niet hoor, maar je weet het nooit!

Ik mag vandaag te werk. Ik werk in een bloemenwinkel en mag allemaal verliefde mannen ontvangen! Echt een leuke dag om te werken en we hebben erg veel schik wat mannen op de kaartjes zetten. De anonieme boeketten zijn nog het leuks, krijg je vaak de ontvanger aan de foon en die loopt te gissen van wie het boeket is.

Groetjes Maaike, mama van Nicky en Bob

ja leuk he dat valentijn hier op ikke ben

wij doen er ook niets aan hoor,maar hans zat gisteren wel doen we wel of doen we er niet aan hahah,zeg gewoon nee joh al die onzin hihihi

dus ja wie weet

maar lijkt me idd heel leuk zo dag in de bloemenwinkel

Groetjes Bianca, mamma van Kevin*
Dylan & Kaitlyn

Hoi,

Leuk werk dus vandaag in de bloemenzaak!

Wij doen er ook niks aan, vindt het onzin.
We zeggen elk jaar tegen elkaar dat we van elkaar houden en dat we
elkaar het liefste vinden.
Heb een paar jaar terug een kaartje gestuurd en mijn man wist wel
dat het van mij kwam (handschrift).
Ben er maar mee gestopt.
Iedereen fijne valentijn!

Groetjes Heleen. mamma van Elke 2 1/2 en Anne 7 mnd

Wij hebben het eerste cadeau binnen. Op het KDV hebben ze wat moois geknusseld. Heel schattig om van je dochter van 11 maanden een valentijnsgeschenk te krijgen…x:

Iedereen een fijne dag en houd de brievenbus in de gaten…hahaahahaha

Groetjes Loes

Wij doen er niks aan.
Maar ja je weet maar nooit, vorig jaar zeiden we het ook en toen kreeg ik toch een grote bos rozen!
Wel een lief gebaar maar ach dat hoeft voor mij echt niet op valentijnsdag.
We weten zo wel dat we van elkaar houden haha

e ja wat leuk met zo’n dag bij een bloemist werken, lijkt me wel leuk al die verliefde mannen. haha

toch allemaal een fijne valentijnsdag gewenst.

groetjes Gytha

Hoi,

Wij doen er niets aan. Wij hebben op 7 februari ooit besloten dat we voor elkaar gaan. Dus doen we die dag meestal wat. Dit jaar een beetje in het water gevallen door alle ziektes enzv.
Heb ook in een bloemenwinkel gewerkt. was altijd samen met kerst gezelligste tijd. Al waren het natuurlijk ook behoorlijk drukke dagen. Vaak had ik dan ook geen zin meer in valetijn of kerst. Maar de dagen zelf waren altijd leuk. Vooral ook de gedachten uitwisseling over de teksten op de kaartjes.

Groetjes,

lon106

als ik toch op zo’n dag als vandaag niets krijg zou ik bijzonder teleurgesteld zijn hahaha

ik vraag nergens om maar krijg nu al 8 jaar een grote bos mooie bloemen en elke keer een verrassing, dit jaar was het een beetje vroeger, maar de foto die ik bij mijn onderschrift heb, die overbelichte foto van mijn drie kanjers liggend op bed heb ik nu aan de muur op canvas en wel meer dan levensgroot… 1.20 bij 80 cm

en da’s groot

groetjes Kim, mama van Sofie,Victor & Alexander!!

“Opvoeden is een kind te helpen worden wat het is”

Ik moet zeggen dat ik dat onderschrift heel erg mooi vind!

Hier ook geen gedoe met valentijn. Onzin, ik denk dat wij Nederlanders wat dat betreft aardig met beide benen op de grond staan! Al verheug ik mij wel op onze eerste vader/moederdag!!

Moeder van een mooie dochter Anna, geboren 2 juli 2007.