T ziet er naar uit dat we dit jaar weer een smak geld moeten terug betalen aan de belastingdienst aangezien ze door het niet goed verwerken van onze gegevens maandelijks een te hoog bedrag aan heffingskorting hebben gestort in 2009. Dag vakantiegeld!..Dat moeten we dus besteden aan terug betalen…
We hebben 1 salaris en het lukt gewoon niet om geld apart te zetten.
Mijn mannetje handelt in van alles en nog wat en soms levert dat goed op zodat we eens kleren kunnen kopen of EINDELIJK een broodnodige droger die hij me laatst cadeau deed. Maar meestal komen we net wel rond.
Waarschijnlijk kunnen we dit jaar met de twee jongens dus weer niet naar Albanie (het geboorteland van mijn mannetje)
Toch wil ik even eruit.
Iemand nog tips voor een niet te dure leuke vakantie voor met de kindertjes?
Vakantietips
Kijk eens op www.roompot.nl Dit zijn gezinsvakanties voor niet veel geld. Misschien zit er iets tussen voor jullie.
Groetjes,
Michèle
Heb je wel eens gedacht aan het ruilen van je huis, voor een week of 2, een vriendinnetje van mij doet het wel eens, ik zou het niet kunnen, want dat betekend ook vreemde mensen in jou huis en jij in dat van iemand anders, maar het kost niets meer dan gewoon thuis zijn!
Kijk eens op vakantieveiling.nl of hotelkamerveiling.nl
Daar hebben wij laatst twee weekendjes weg geboekt, 1 voor 17 euro en 1 voor 25 euro!!! (totaal, dus voor 2 personen inclusief ontbijt) Goedkoper kan niet, haha! Je krijgt dan een waardebon die je voor een bepaalde datum (meestal paar maanden geldig) moet gebruiken.
Een hotel voor een weekendje is waarschijnlijk niet echt wat met twee kids, wij gaan ook met z’n tweeen, maar vakantieveiling.nl heeft ook heel veel in de aanbieding, en dat in binnen en buitenland. Je moet dan bieden vanaf 1 euro, tot de tijd op is, en dan ben je als hoogste bieder de winnaar van de waardebon, echt heel leuk en zeer verslavend
Zelf hebben wij ook eens een roompot vakantie geboekt in volendam en ik moet zeggen dat was echt supergezellig! we hadden zelfs een strandje om de hoek!
We waren ongeveer 200 euro kwijt voor een week verblijf in een compleet ingericht gezellig vakantie huisje… zeker een aanrader!
Groetjes!
Gek is dat toch he die verschillende ervaringen… Als ik Roompot hoor dan ga ik gillen. Komt omdat wij ook een keer een huisje geboekt hadden. Ik dacht laat ik mijn gezinnetje eens verrassen. Tja, dat werd het ook. Een klein huisje, stinkend naar rook en alles was gewoon vies, smerig gewoon goor!! Er zijn nog schoonmaaksters geweest maar ja, wat zij deden kon ik ook wel. Die stank was niet te harden. We zijn ook gelijk weer huiswaards gegaan. Met een kleine van net 4 maanden wou ik daar absoluut niet blijven.
Maar goed, echt tips heb ik niet. Ik wou eigenlijk meelezen omdat ook wij op zoek zijn naar iets leuks en goedkoops in Nederland…
Groetjes Bianca
@ bianca
Wat jammer dat jullie zon nare vakantie hadden…Ik moet zeggen bij ons was alles gewoon schoon en fris hoor.
Maar kan begrijpen dat je daar niet wilde blijven met je kleine meid…
Heb je geen ander huisje aangeboden gekregen dan? Of je geld (gedeeltelijk) terug gekregen?
Groetjes!
Mamaboy: nee, we wilden zelf ook geen ander huisje meer. We hebben ter plekke geklaagd en toen kregen we een paar schoonmaaksters in huis. Wat ik al zei, dat hielp niet echt dus toen zijn we ook gelijk gegaan. Geld terug, ben je gek!!
Dus Roompot is voor mij zeker geen optie meer. Het kan best zo zijn dat er wel goede parken zijn maar ik neem het risico niet meer.
Maar ja, Centerparcs is ook best prijzig… Die nieuwe van de Efteling (Bosrijk) lijkt me geweldig maar voor een normaal gezin volgens mij onbetaalbaar
Groetjes Bianca
kan me voorstellen dat je het dan wel voor gezien houd ja…en vind het schandalig dat ze je geen geld terug hebben gegeven of dan in ieder geval gedeeltelijk!
Groetjes!
hey meiden, vakantieveiling ben ik inderdaad lid van ja, k kijk wel eens, misschien zal ik het nu eens wat meer in de gaten houden om te kijken wat er geveild wordt. Roompot zal k ook eens checken!
Thanks voor de tips
Verder kan je ook kamperen in van die speciaal klaargezette tenten, zit alles in en is een stuk goedkoper!
Liefs, Anne
Vergelijken vergelijken vergelijken…
ik gebruik meestal hotelprice.nl om hotelprijzen te vergelijken.
Simpele kwestie van je hotel selecteren en zien welke aanbieder jou hotel het
goekoopste aanbied.
veiling sites had ik al gedaan maar daar moet je continu scherp zijn en de prijs
is niet altijd lager.
Op deze manier weet je tenminste dat je je hotel voor de laagste prijs hebt geboekt
quote:
Vergelijken vergelijken vergelijken...ik gebruik meestal hotelprice.nl om hotelprijzen te vergelijken.
Simpele kwestie van je hotel selecteren en zien welke aanbieder jou hotel het
goekoopste aanbied.veiling sites had ik al gedaan maar daar moet je continu scherp zijn en de prijs
is niet altijd lager.
Op deze manier weet je tenminste dat je je hotel voor de laagste prijs hebt geboekt
MAG DIT WEL???