Over 1,5 maand hebben we 2 weken vakantie. We hebben eigenlijk nog geen idee wat we gaan doen. Of met het vliegtuig naar griekenland of misschien een huisje huren in de buurt of in het buitenland. Zelf vinden wij Italie te ver rijden en ik zie dat eigenlijk ook niet echt zitten met mijn dochter van 1,5 jaar. Hebben jullie al plannen voor de vakantie? Misschien kunnen jullie me nog op ideeen brengen.
Vakantieplannen?
Wij gaan 8 dagen all in naar Portugal met het vliegtuig. Via kidsworld. Even 8 dagen niksen aan het zwembad en strant. Niet goedkoop (overigens ook niet schreeuwend duur) maar gewoon even helemaal weg.
Groetjes,
Michèle
wij gaan naar frankrijk in een vakantie huisje vlak bij zee. heerlijk en het is nog kort reizen ook. wel zo fijn voor rico en omgeving
Weten jullie hoe mooi Nederland is?
Wij blijven lekker in eigen land: of naar de kust of naar één van de Waddeneilanden. Voor die kleine man maakt het toch niet uit of hij op het strand van Spanje of Nederland z’n emmertje met zand volschept en het scheelt ons een hoop gereis en gedoe.
Volgend jaar (dan is Erik 3 jaar) willen we weer eens een vliegreisje ondernemen.
Groetjes,
M
Wij gaan 2 weken naar Luxemburg in een sta-caravan op een kindercamping. Toch in het buitenland en niet te ver rijden.
We willen ook graag, nog net voordat Dani 2 jaar wordt, naar Ibiza ofzo. Dani kan dan nog gratis meevliegen en Ibiza is geloof ik maar 2,5 uur vliegen ofzo.
Wij gaan over een week of 3 naar Duitsland. Meestal mooi weer, en maar 7 uurtjes rijden! Natuurlijk met tussenstoppen…
Mooie natuur en niet te ver weg, heerlijk!
Groetjes, Marloes
Wij gaan helemaal niet op vakantie! Tja in eigen tuin, en we gaan wel dagjes uit, maar ik zie het niet zitten met twee van zulke kleine kinderen, en daarbij hebben wij geen auto, dus als we in nederland op vakantie gaan zijn we afhankelijk van het OV,… dus lekker in het gras, zwembad, zandbak etc achterthuis, met af en toe een dagje dierentuin of pretpark
Wij gaan nu voor het tweede jaar naar Italie op de camping met de auto. De auto rit verliep vorig jaar goed met Marijn. Wel hebben we een dvd speler voor in de auto gekocht. We hebben op een camping overnacht en ook dit ging prima. Nederland is zeker een mooi land maar je bent niet verzekerd van mooi weer en ik zie me niet met kinderen in een voortent zitten. Tuurlijk kun je uitstapjes maken maar dat doe je niet de hele dag en ook niet een paar dagen achter elkaar (Nederland heeft ook weleens een paar dagen regen achterelkaar)
Hoe het dit jaar met Dion gaat weten we natuurlijk niet.
Wij zijn van de last minutes (met de auto). Door mijn werk zit ik vast aan de schoolvakanties en die zijn een stuk duurder dan daarvoor of daarna. We willen graag richting Duitsland dus zal het wel die kant op worden (in een huisje). We zijn een keer in een Landalhuisje geweest in de Eiffel maar kwaliteit huisje viel wat tegen. Landal heeft ook erg leuke kinderbungalows, super als je met je kindje gaat: alles is aanwezig van commode tot ledikantje, van speelgoed tot toiletbrilverkleiner. Hoog Vaals is een aanrader, kinderhuisje zit vlakbij een speeltuintje. En je zit zo in Duitsland
@michèle: dan snap ik dat je een keer het strand van Portugal wilt zien…zwaar uitgekeken op het strand van Scheveningen natuurlijk…
Groetjes,
M
oh plannen genoeg, maar eerst maar eens afwachten wanneer die kleine spruit zich aan dient, als dat op tijd is kunnen we nog weg, anders blijven we lekker thuis
Komt tijd komt raad bij ons dit jaar
groetjes Kim, mama van Sofie,Victor & Alexander!!
“Opvoeden is een kind te helpen worden wat het is”
Net als Mriek … wij blijven ook in Nederland dit jaar! We vonden het met twee van die kleintjes geen goed plan om lang in de auto te zitten en vliegen lijkt me nu al helemaal niets, dus wij gaan twee weken naar Ameland . Hopen op een beetje mooi weer met veel strand en buiten zijn! Omdat Minke 2 wordt tijdens onze vakantie komen mijn ouders ook nog een dag of 2 langs en we hebben er helemaal zin in! Als Neeltje goed kan lopen, willen we weer gaan kamperen, maar dat is dus op zijn vroegst volgende zomer.
@mamavanRico: Waar gaan jullie precies heen als ik vragen mag en via welke organisatie? Wij twijfelen nog, Frankrijk (bovenin dan) of Nederland…
Groetjes Bianca
Wij gaan 3 weken naar de camping in nunspeet. Mijn man komt daar al 28 jaar en inmiddels kennen we er een hoop mensen. We hebben zelfs al oppas aangeboden gekregen als we er eens samen op uit willen. Ideaal toch. We hebben zelf een klein caravannetje maar we hebben er pas een mega grote voortent bijgekocht. En een luifel met zijwanden en een slaapcabine eraan waar Rens gaat slapen. Zelf zou ik een langere autoreis best aandurven maar mijn man ziet dat(mede vanwege de gezondheid van z’n ouders niet zo zitten) In de buurt is er(ook met slecht weer) genoeg te doen er er is ook animatie aanwezig voor de kinderen. Heb er al helemaal zin in even drie weken relaxen. En voor het geld hoeven we het niet te laten, was geloof ik 550 euro voor 3 weken. Voor degene die niet weten of camperen wel iets voor ze is kun je ook een compleet ingerichte tent huren op veel campings. Handig om het een keer uit te proberen.
groetjes Ramona
Wij gaan dit jaar, net als vorig jaar, weer fietsen in Schotland en Engeland.
Dat is vorig jaar prima bevallen met Hylke, dus doen we gewoon weer.
De eerste zomer met Hylke hebben we een huisje in Tsjechië gehuurd,
dat was ook een leuke vakantie.
M.
wij blijve thuis dit jaar snik snik
maar we vermaken ons vast wel lekker fietsen naar het bos of nulde en lekker bruin bakken.
ook dagjes pretparken zullen we zeker gaan doen
de tijd vliegt voorbij, geniet van elke dag
quote:
wij blijve thuis dit jaar snik snik maar we vermaken ons vast wel lekker fietsen naar het bos of nulde en lekker bruin bakken. ook dagjes pretparken zullen we zeker gaan doende tijd vliegt voorbij, geniet van elke dag
Waarom snik snik?
In de omgeving is zoveel te doen en te beleven.
Ga eens naar die speeltuin verderop, in plaats van die in de straat.
Ga eens naar de dierentuin.
En wat je zelf zegt: lekker naar het strand.
Lang wandelen en spelen in het bos.
M.