Vakantieeeee

joepieeeeeeeeeeeee mama al wakker en kindjes nog heerlijk in dromenland

heb nu iedereen vakantie??? want het loopt zo raar allemaal

want mij nu 1 week en dan 2 weken naar school en dan weer een week vrij

maak niet uit ze kunnen ff lekker bij tanken het word straalend weer dus ja wat willen we nog meer

fijne vakantie voor alle kindjes

Bianca mama van Kevin*,Dylan en Kaitlyn

hier ook maar een weekie, school ernaast 2 weken. ik snap het ook allemaal niet…
maar tuurlijk wel een lekker week vakantie met papa die jarig is!

groetjes Kim, mama van

en

Lekker toch!
het word supermooi weer
ik heb ook vakantie(A) en heb met school afgesproken dat ik na een tentamen niet meer naar school hoef,… dus kan ik lekker 2,5 maand lang bij Julia zijn!!

Hier hebben ze ook lekker een week vakantie
Inderdaad hoor ik om mij heen dat sommige scholen twee weken hebben, snap daar niks van.

Maarre…naamgenootje, hoe doe jij dat?? Hoe laat jij je kids uitslapen??
Die van mij zijn braaf rond 7 uur wakker hoor, hoe laat ik ze ook naar bed doe (het was gisteren toevallig laat geworden voor Steef )

Groetjes Bianca, mamma van Stephan en Kaya

Bereid je voor

mijn zusje heeft vanaf dat ze een baby was tot der 10e jaar nooit uitgeslapen, ze was altijd 6 uur wakker…

Lekkerrrr vakantie, heb ik eigenlijk altijd

Groetjes Marianne Mama Van Ruben

heee nadere naam genootje,ik heb zo mooie rubberen hammer als ik ze hoor druk ik op het knopje en dan pets hups ze maffen weer heerlijk door hiihiihh

kaitlyn is altijd al een lange slaper geweest,soms dagen zoals zondag dat ze ineens 6 uur roept maar in het algemeen slaapt ze wel tot een uur 8 a 9 uit

dylan sliep als baby al uit en is nu ook gemiddeld in de vakantie zo rond 8 uur wakker en einde van de week ook rond 9 uur

Hmm…aangeboren dus

Groetjes Bianca, mamma van Stephan en Kaya

yep aangeboren

als dylan om 4 uur snachts kwam sliep hij daarna door tot 10 uur heerlijk was dat

me moeder peste me altijd,toen ik van kaitlyn liep ,hoop dat deze je wakker houd hihihi

maar nee slaapt nog meer als dylan,en moet je nagaan kaitlyn leg er om half 7 in savonds soms uitlopend na 7 uur maar later niet