Vakantie

hallo ik was benieuwd of er nog mensen op vekantie gaan.Het zou onze eerste keer zijn met onz drieen .
Met lijkt me wel lekker om even een week je weg te gaan naar de zee lijkt me erg leuk zijn hier ook mama s die hier ervaring mee hebben en die nog een leuk kinder vriendelijk en niet zo n duur adresje weten.
hebben in september vakantie hoop dat britt tegen die tijd kan lopen dan is het allemaal iets makkelijker.
nou ik hoor het wel heb er nu al zin in haha.

Hoi.

Wij gaan dit jaar voor het eerst met zijn drietjes weg.
Eind augustus gaan we even een weekje naar terschelling toe.
en ben zo benieuwd hoe Ruben de zee, strand, duinen, bossen en de bootreis gaat vinden.

Groetjes Marianne mama van Ruben

Hoi,

Wij gaan dit jaar maar niet. Anouk is nog maar net een half jaar in de zomerperiode. Aangezien ze op die leeftijd toch nog veel slapen hebben wij het idee dat we dan maar beter thuis kunnen zitten dan ergens anders in een huisje. Volgend jaar dan maar weer.
Het lijkt me leuk als ze een jaar zijn, zoals bij jullie, en bijna kunnen lopen. Zou in ieder geval ergens heengaan waar een overdekt zwembad bij is, dan kun je je altijd vermaken. Succes met het boeken. Grt, Sabine

hey marianne wij zaten ook aan een van de eilanden te denken dat is toevallig nou lijkt me echt heel leuk we zullen zien haha

Wy gaan deze zomer ook voor het eerst op vakantie. Ons mannetje is net 1 jaar. We gaan een lang weekend naar de Belgische kust, in een vissershuisje. Op 500 meter van het strand… Ik heb er echt zin in, lekker uitwaaien. Als het weer maar meezit.

Gr Sandra

Hallo,

Wij gaan in september ook voor het eerst op vakantie.
Wij gaan naar Vaals Limburg (de hoeve bellet). Niet duur en kindvriendelijk.
Helaas geen zee…
Je kunt eventueel de website en gastenboek lezen
Succes met iets uitzoeken.

Mappa

Wij zijn net op vakantie geweest. We zijn 10 dagen naar Friesland geweest. We hadden een huisje gehuurd van Landal Greenparks.(het park heete: Landal Esonstad) Aan het lauwersmeer. Was echt een heel leuk park. Pas vorig jaar gebouwd. Was erg kindvriendelijk, en huisjes en de omgeving waren erg mooi. Ik ga het zeker onthouden voor een volgende vakantie.

Van de zomer gaan we ook op vakantie. Ook weer van Landal (hihi, alweer) En dan gaan we 2 weekjes naar Zeeland. Ben benieuwd hoe dat is.

liefs Diana

jessejamai.tweelingsite.nl

Hoi,

Wij gaan de eerste 2 weken van september op vakantie naar frankrijk.
Eerst een week met mijn schoonouders in een villa met zwembad, lekker luxe, ze zijn 40 jaar getrouwd dit jaar.
Daarna een week op een camping in een chaletje.
We hebben er enorm veel zin in.

Groet Vanessa mama van Senna.