Vakantie verslag met de foto's

Vakantie verslag 2004

Zo dan hier eindelijk me verslag zal wel weer lang worden kan me zelf een beetje hahah

Nou eindelijk was het zaterdag 17 juli,wij maar ook de kids leefde uit naar die dag

We hebben gewoon ff uit geslapen want we mochten pas om 1 uur de camping op.

Het begon heerlijk was best wel warm,iets minder had beter geweest wegens op bouwen van de vouwwagen…….

Me ouders waren mee dus het vlotte best wel,2 uurtjes en hij stond en toen mocht ik werken alles inrichten enzo……

We zatten lekker en was bezig me ouders over te halen om ff te blijven en mee te eten

Hans was aan het klooien en ineens roept tie kijk eens joh wat een mooie donkere lucht ja dacht ik prachtig,zag al dat hij niet over zou waaien….me paps zei nog doe die storm haringen nou eerst nee hans moest foto maken ervan…….

Maar het kwam sneller dichter bij dat we dachten,en ja hoor storm whaaaaaaaaaa met zijn 3en me mams ik en pa aan de tent stokken gillend naar hans schiet op en ja de andere helft storte zo in dylan half huilend die was van zijn fiets gesleurd door de wind kaitlyn die scheet 7 kleuren intussen echt zielig en hoosen niet normaal,hans en me vader snel de storm haringen gedaan en pfffff hij stond weer goed,iets verbogen waren de stoken maar we hebben nieuwe besteld via de verzekering.

De dag erna hebben we ook weer storm en regen gehad en daarna gelukkig droog maar bewolkt maar dat was niet erg…….

Dylan hebben we dage niet gezien moesten we roepen voor de boodschappen of als we naar het strand wilde,11 uur ging hij nog mokkend naar bed hahaha soms dacht ik waar blijft tie wil ook wel lekker pitten……maarja dan was er weer een lampionen optocht en ja dat doe je niet als het licht is he.

Heb ook met dylan bij de arts gezetten had last van rood traandend oog dacht haartje ofzo maar na een uur was het nog zo,konden door de drukte pas na 3 uur terecht pffff elende,maar hij had een staal slpintertje in zijn oog want zijn vlies was iets beschadigd.hij heb verdovende zalf gehad en antibiotica zalf en moest een dag met af geplakt oog rond lopen arm manneke.

De laatste dagen kwam een jong stel bij ons staan met een jongetje van dylan zijn leefdtijd,en wat hebben die heerlijk gespeeld samen klikte enorm,was toen wel jammer dat we weg moesten of ja dat hun laat kwamen hadden net vakantie dus ja pech he,die 2 hebben adressen uit gewisseld lachu hoor,ze willen schrijven naar elkaar dus dylan zei ik ga dit weekend schrijven want dan ging hij weer naar huis hahahaha

Kaitlyn heb zich ook vermaakt is heel de vakantie netjes op de wc geweest dus die is ook zindelijk nu alleen de nachten niet en drukken durf ze niet op de wc maar ja dat komt wel.

Hans merkte ook op dat ze de zij wieltjes van der fiets niet gebruikte met fietsen dus die had ze er snel af gehaald en ja hoor daar ging madammeke,eerst stok achter op de fiets maar na ff zei ze haal is weg kan niet goed afstappen en daar ging ze en toen dacht ik met een traan in me ogen wat gaat dat hard ineens pffffffffff

En ja toen was het een regenachtige donderdag ochtend en dachten we gaan weg en we rijden door de slag boom komt ineens een duitse muts uit parkeer vak niet kijken komt er auto aan nee zo naar achteren zo op onze auto,en dan de camping oprijden en ik erachter aan jog hahaha zeg we hebben schade hoor nou ze had niks gevoeld auto ging stukje omhoog maar goed ze kwam kijken en zegt dood leuk ka je af soppen en dan is het weg nou mooi niet hes trappen wij hollanders niet in,ik ondertussen van alles regelen politie enzo hans had net foto gemaakt en sprak me duitse kennis van ons erover,en hij hoord wat kijkt zit zij met groen schuurdoekje over die vlek te schuren dus nu hebben we een hele dove plek.we zijn nu bezig met verzekering en politie rapport want madam reed de camping af zonder schade formulier te hebben in gevuld terwijl we vroegen om te doen,gelukkig had ze daarvoor haar adres geschreven dus ze is al achter haald….maar klaar ben je hoor kan een jaar duren eer we ons geld hebben.

Maar verder hebben we nog genoten hoor,we zijn ook nog naar plaatsjes geweest waar we nog nooit geweest waren,en we zijn ook nog naar de schaapenweide geweest.

aan het einde uitzicht op zee

en iets verder kon je ook gewoon wandelen voor de waaghalsen

en weer terug over het hek haha

en we zijn ook naar miniatuur stad walcheren geweest was heel mooi wist genees dat dat in middelburg was hahahah en daar gaan we toch 1x per jaar heen om te shoppen haha

Gelukkig hadden we nog mooi weer en zijn we ook vaak naar strand geweest,me neefje was ook langs gekomen mocht een nachtje bij opa en oma slapen en zat met ons op het strand

deze ziijn aan het begin van de vakantie gemaakt

Heb hier gelijk wat foto’s tussen geplaatst er komen er nog meer hoor maar dat doe ik straks ff kan niet kiezen we hadden bijna 700 foto’s gemaakt ffffffffff

Gewijzigd door - bianca4 op 19 Aug 2004 21:04:28

Gewijzigd door - bianca4 op 19 Aug 2004 21:06:42

hele mooie foto’s van jullie vacantie

groetjes ingrid

de leukste bestel ik elly en ook allemaal op cd.kunnen ze later zelf bepalen of ze erbij willen maar denk het niet dylan heb al 12 boeken vol kaitlyn iets van 6 haha

Hoi hoi
Super leuke foto`s
Groetjes heleen mama van Robin

Hele leuke foto’s zeg!
En wat een knappe koppies hebben die kids van jullie
Kan me voorstellen dat je het ff een seconde moeilijk had, toen Kaitlyn voor het eerst zonder zijwieltjes fietste. Weer een “periode” afgesloten (min of meer).
Gelukkig komen er nog weer een heleboel nieuwe “periodes”!
En dan Dylan met zijn oog…is alles daar nu wel goed mee dan?

Groetjes, mamma van Stephan

ooooh bianca bij die storm dacht ik die zijn weer naar huis gegaan maar zo te zien hebben jullie een hele leuke vakantie gehad!

groetjes,
Kim,mama van Sofie en Victor!

hee, wat een leuke foto’s zeg!
Zo te zien hebben jullie je allemaal erg goed vermaakt!!

En Kaitlyn die al kan fietsen, goed hoor

Wat is dat een leuk verhaal geworden met de mooie foto’s ertussen!

Dat was wel even schrikken dat je hoorde dat Dylan een staalsplinter in zijn oog had. Geen last meer van gehad?

Groetjes Carola, moeder van Jens 20.03.2001 en Mats 08.02.2003

Super die foto`s allemaal heel leuk met die zee op de achtergrond. En wat een leuke kindjes, ben blij dat jullie het gezellig hebben gehad. Hoe is het met Dylan ?

Groetjesmama van Evianne 03-04-2003