zo doe het nu maar ff gelijk dan ga ik echt snel boodschappen doen ,anders weet ik het wel vergeet ik het weer,let op is wel lang hoor het verslag…
als je alle 40 foto’s wilt zien moet je maar ff op kaitlyn haar site kijken,in map O en P staan de foto’s.
Zoooooooooooo hallo allemaal,we zijn weer terug van een heerlijke sneeuw vakantie
We zijn een midweekje weg geweest naar duitsland plaatsje medebach ,park hochsauerland,met opa en oma
Maandag morgen was het dan zover eindelijk gingen we op weg naar duitsland,kaitlyn en dylan waren helemaal op van de zenuwen,want ja ze waren wakker en we gingen nog niet,maar eindelijk het was zover,het was een rustige rit,ze gedroegen zich voorbeeldig echt model kinderen had ik haha
op het park aan gekomen mochten we gelijk de sleutel om in het huisje te komen,de jongens wilde gelijk van alles doen maar ja dat ging niet want de auto mocht nog niet op het park…dus ff geduld heben.
toen eenmaal alles uit de auto was,gingen de jongens in hun pakken en de vele slee’s die we mee hadden naar buiten en ja dylan met zijn snowbord,en we zeiden allemaal dat kan hij nooit dat lukt hem nooit,zal je vertellen hij kon het en had er nog nooit op gestaan,was wel in het begin steeds vallen en op staan maar halve wege de week ging het gewoon harstikke goed geweldig om te zien hoor.
savonds heerlijk gourmetten en daarna de jongens naar bed die gelijk sliepen trouwens.
de volgende dag had het aardig gesneeuwd zekker wel 20 cm erbij,was dus dolle boel,en ze waren dus ook voor half 9 al ingepkat in de skipakken buiten om te sleeèn en te snowborden
af en toe kwamen ze ff binnen om te warmen was best wel fris vonden we maarja dat kan de pret niet bederven natuurlijk,ff warmen en hups de pakken weer aan om buiten te spelen.
je had gewoon geen kind aan ze.
woensdag gingen we smiddags even naar winterberg,was 20 minuutjes rijden,en we wilden het ook wel eens zien hoe het daar was,maar hoe meer we daar aan kwamen hoe harder het ging sneeuwen en binnen mum van tijd waren de wegen wit en het zicht was heel slecht,dus besloten we terug te gaan naar het park en maar goed ook,het begon nog harder te sneeuwen en moesten nog de berg op,en we zagen al auto’s die het moeilijk hadden om erop te komen.
donderdag hebben we maar even de tijd genomen om te zwemmen met de jongens,al moch ik wel niet wegens me knie,maar kon mooi foto’s maken en ook filmen,had ik toch nog een doel
vrijdag helaas het is al weer om de midweek,wat gaat dat toch hard pffffff,de jongens baalde want die wilde nog langer blijven maar helaas aan al het leuke komt een eind.
na 4 uur rijden waren we weer thuis,op naar de volgende vakantie de zomer
Bianca,Dylan & Kaitlyn