Vakantie verslag 23-02-2004-27-02-2004

hier mijn vakantie verslag foto’s moet ik nog verkleinen zal morgen wel worden hoor…

Het begon maandag goed hier toen ik 8 uur beneden kwam lag er een pak sneeuw hier.
Had echt zoiets van onze vakantie begint leuk,we zatten te dubben om de slee mee te nemen maarja hans kon mij en wist dat er veel mee de auto in ging en dan geen plaats was voor de slee.

10 uur gingen we rijden eerst naar de apotheek voor de medicijnen van kaitlyn en ff naar a-h broodjes en soep halen voor de avond daar,we hadden al een idee dat we niet veel puf meer zouden hebben na een lange reis met de kids hahahaha……

dus rond half 11 begon de reis……
onderweg nog ff getankt want ja je weet maar nooit wat er kan gebeuren onderweg en de tank is bijna leeg en idd we stonden in de file van een uur pfffff ernstig ongeluk gebeurd met vrachtauto en en een personene auto……

wat ons opviel hoe meer we naar het zuiden reden hoe meer zon we kregen en ook geen sneeuw meer zagen heel jammer,we zagen zat auto’s me sleeen erin en volgepropt met tassen en koffers,ik dacht nog had dus wel gekund die slee maar ja zonder sneeuw heb je er niets aan he.

1 uur kwamen we aan in erperheide (centerparcs)gelijk ingechect en we kregen de 2 sleutels mee dus gelijk het huissie bekeken,moet zeggen hij was mooi maar klein vergeleken op de foto,maar voor 5 dagen is dat ruim voldoende hoor dus verders geen klagen……

de kids vonden alles prachtig daar en wilde overal tegelijk heen rennen en ook doen maar ja dat gaat niet altijd he.
3 uur hebben we auto gehaald en alles in het huissie gedaan bedden gedaan en toen hadden we trek hebben we maar ff 2 balen chips gehaald jammiee hahaa

savonds is hans nog gaan zwemmen met dylan kaitlyn was daar te moe voor die lag half 7 al in bed…………
half 10 kwamen ze weer terug en hebben de mannen nog maar wat gegeten

de eerste dag was dus goed gevuld……….

De rest van de week hebben we veel gezwommen heerlijk hoor zelfs kaitlyn vond het gaaf en was niet uit het bad te slaan huilend mee om af te drogen smiddags sliep ze gewoon omdat ze kei moe was gewoon.en ging hans met dylan zwemmen baluba vonden ze ook gaaf en cool het is dat ze wel wilde eten anders waren ze heel de dag daar wel gebleven…….

En ja dan die sneeuw he,het bleef maar weg er kwam niets terwijl ik het journaal hoorde dat ook in belgie waar we zatten sneeuw zou vallen maar nee hoor er viel niets….

Toen besloten we maar ff om peer te gaan bezichtegen en toen we bij een grote supermarkt waren en dreamland om ff te snuffelen was het een aangenamen verassing toen we buiten kwamen en er lag ineens sneeuw………

Maarja richting park was het al weer minder helaas je kan niet alles hebben he.

Maar donderdag belde me mams het is een gaos er leg sneeuw hier en bla.bla.bla
Wij hadden echt zoeits van potver we willen ook,maar nee hoor het blees weg wij zwemmen en toen we terug kwamen lag er ineens een pak sneeuw jippieeeeeeeeeeeeeee zei kaitlyn toen we samen terug gingen naar het huisje,ff geslapen en daarna sneeupop gemaakt en sneeuwballen met papa gegooit…………

Vrijdag terug hadden we nog van hee geen sneeuw maar voor we dat zeiden begon het en in een no time lag er ook een pak onverstelbaar…….

We hebben dus stap voets gereden tot de grens en daar was het weer normaal om te rijden
Verder geen hinder meer gehad onderweg alleen veel files…………

En ja dan ben je thuis he en dan heb ik het idee van ben ik wel weg geweest jeetje wat gaat dat hard zeg zo midweek………

Maar we hebben genoten en we gaan alweer boeken voor volgendjaar dan gaan we naar duitsland bij winterberg daar weet ff de plaats niet hahaha

Gewijzigd door - bianca4 op 29 Feb 2004 18:38:59

Fijn dat jullie het zo leuk gehad hebben!
Klinkt allemaal erg gezellig (ben benieuwd naar de foto’s!)

Groetjes, mamma van Stephan

Gewijzigd door - Bieb op 29 Feb 2004 20:53:23

Hahaha
En ik denk altijd.Nee he!Gatver…Sneeuw!Maar ja,smaken verschillen!
Fijn dat jullie het leuk hebben gehad!
Groetjes Eljada.

nou ik vindt sneeuw ook niks maar tanja wel hoor he fijn dat jullie het leuk hebben gehad hoe is het trouwens met kaitlyn slaan de medicijnen nog aan voor de bloedarmoede

groetjes marielle trotse mama van tanja

Lekker hoor, zo’n midweekje!
Klinkt allemaal heel gezellie. Wij doen het eigenlijk nooit.
Hmmmm, moeten we toch maar eens kijken, is misschien wel wat.

Ik ben jaloers op jullie!

Groetjes Mim