Vakantie/verbouwing

hoi allemaal,

onze vakantie is begonnen en tevens de verbouwing van de badkamer.
We hebben er voor gekozen om dit in de vakantie te doen omdat dit makkelijker is met lieke dan in de avond uren. Afgelopen zaterdag begonnen pfffff wat een rotzooi dat breekwerk!
mijn hele huis stof !!! Maar vandaag begonnen met wat op te bouwen gelukkig.
Als alles mee zit zijn we eind volgende week klaar en hebben we nog een weekje voor ons drietjes.
Lieke en ik zijn veel bij oma ivm herrie/stof en om te douchen is ook wel lekker.

Ach we komen het wel door, krijgen er iets moois voor terug!
Maar ben nu minder op ikkeben maar kon het vandaag toch ff niet missen!

groetjes GYtha

Dat vraagt wel om foto`s he, hahahaha. Veel succes met verbouwen, hopenlijk loopt het voorspoedig. Wij doen dat hier al 9 jaar ( soms doen we tijden ook niks ) maar hier zijn dan ook letterlijk maar 3 buitenmuren blijven staan, zelfs de vloer beneden en boven eruit, dak eraf, stroom leggen ( had dit huis niet ) riolering, gas enz enz. Ons huis is ruim 100 jaar nl. Natte lappen ophangen voor deuren helpt tegen stof.

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

ja klopt van natte lakens dat had ik ook gedaan.

oooooooo asje daar zou ik niet tegen kunnen zolang verbouwen pffffff
wij hebben 2 jaar geleden heel de beneden verdieping gedaan en ja badkamer moest nog. heb het al een jaar uit kunnen stellen maar ja manlief wilde er nu echt aan beginnen! en ik kan het niet blijven uitstellen!

De foto’s volgens als het klaar is.
Dat zal ik de metamorfose aten zien

groetjes Gytha

Nou hehe de verbouwing schiet gelukkig al op. Afgelopen dinsdag kregen we een telefoontje van tegelzetter dat hij pas over 14 dagen kon komen pffffff en verder was alles klaar. Dat was een tegenvaller!!!

Maar vanmiddag toch nog een verlossend telefoontje dat hij toch tijd had en wel morgen al! Joepie
Volgende week dan nog wat afwerken en klaar is kees! Heerlijk eindelijk na een jaar uitstel dan toch een een nieuwe badkamer!!!

groetjes Gytha