Vakantie Turkije goede tips nodig

hallo wij zijn van plan om eind september op vakantie te gaan naar Turkije…
Met dochtertje van 2jaar en dochtertje van nog net geen 1jaar…

Iemand nog leuke tips… wij zijn opzoek naar all inclusive…
heerlijk kunnen zwemmen … mooi zandstrand en wat uiteraard kindvriendelijk is allemaal…

hoop dat iemand leuke tip heeft voor ons…

Kids World, wij gaan naar portugal naar hun toe maar ze zitten ook in Turkije. Maar Mervin wilde niet naar turkije vandaar. Kijk daar eens op. http://kidsworldclub.nl/ Ik vond de prijs erg meevallen.

Groetjes,

Michèle

Hoi, ja ik heb ook eens gekeken naar kidsworld, ik geloof dat er wat zit in Kusadasi. Echter wat ik vooral als tip kan meegeven is dat je heel makkelijk moet zijn, met name met je kinderen. Ik heb veel respect voor mensen die dat kunnen hoor en zou het zelf ook wel willen maar helaas een tutmoeder hier. Mijn kinderen zijn 3 en 1 en ben, op 1 keer kamperen net over de grens van frankrijk in een volledig uitgeruste kindvriendelijke stacaravan met mijn ouders erbij na, eigenlijk altijd op vakantie gegaan in NL of net over de grens. Ik heb vrienden die vinden dat je jezelf niets moet ontzeggen, die gaan met een 8 maanden oude baby naar Nieuw Zeeland, dominicaanse rep, of trekken met baby’s door amerika in campers of met kleintjes naar zuid frankrijk en italie met de auto…misschien eigenlijk beter voor een nieuw forumonderwerp, maar ik ben altijd nieuwsgierig wat mensen trekt om als je net kleintjes hebt ze zo ver mee te sleuren naar landen waar je ook niet erg zeker bent van goede faciliteiten. Ik denk dus dat je wel makkelijk moet zijn, familie van mij die veel reizen zeggen vaak dat als ze gezinnen zien met kleintjes in de hotels of huisjes dat de ouders vaak wel wat makkelijker zijn, bijvoorbeeld, kinderen gewoon in de warmte laten, geen zonnebescherming, rondlopen naast het zwembad zonder supervisie of zelf soms zonder zwembandjes, iedere avond potjes eten, pas rond elven naar bed, in hotels overal over vloeren kruipen etc. ik heb het zelf ook wel meegemaakt hier, een stel uit canada dat hun 4 jarige dochtertje meenam en iedere dag bij de mac donalds aten en wanneer ze uitgingen het kind bij een vriendin van mij lieten die ze eigenlijk niet goed kenden of zelfs meenamen naar het cafe. Maar goed ik ga weer veel te ver en wil ookniet het verkeerde beeld scheppen, ik ben echt nieuwsgierig hoe jullie zoiets ondernemen en toch zelf ook nog een beetje vakantie hebben. Misschien hebben jullie voor mij tips.

@ Ey dit is voor ons de eerste vakantie niet alleen met zijn 3 maar ook samen zeg maar. We zijn nu 4 jaar samen en het is er somweg nog niet van gekomen. We wilde echt weg maar toch iets dat voor Morgan te doen is. Wij hebben geen auto en ook beide geen rijbewijs dus was vliegen de enige optie met een ukkie van bijna 2. En Portugal is 3 uur vliegen en das te doen om haar dan op schoot te hebben. Ook is het een all in resort dat van alle markten thuis is. En we kunnen de omgeving ook goed bekijken en zo. Dus alles wat we nu nodig hebben. Mijn vriend wil ook heel graag het portugese binnenland in weer maar weet dat dat met haar nu nog niet te doen is dus dat is voor later. Overigens eet morgan geen potjes meer, zijn wij Buger King fans en mag ze absoluut niet alleen in of om het zwembad hobbelen en een beetje later naar bed oke, maar wel op een normaal tijdstip

Groetjes,

Michèle

wij zijn alles behalve " makkelijke " ouders maar zijn toen damian 9 maanden was naar spanje gegaan en vorig jaar oktober met bijna 2 naar turkije…beide gevlogen.
Onze vakantie draait er niet meer om dat wij plezier hebben maar de kleine moet het naar zijn zin hebben en dan hebben wij dat automatisch ook.
Dus hele dag zwemmen,spelen,eten en lekker op tijd naar de hotelkamer en dan zaten wij gewoon gezellie op het balkon en damian lag te slapen…(natuurlijk wel later dan de gebruikelijk 19.00 uur maar absoluut geen nacht werk ofzo)
Bij de eerste vakantie had ik wel mijn eigen flesvoeding meegenomen en luiers en bij de apotheek in betreffende landen kun je evt nog extra luiers of eten kopen.
De laatste keer zijn we in titreyengol geweest net buiten side,dit was all inclusive en een mini boulevard gelijk buiten hget hotel.Ook erg dicht bij de zee.
(zwembad voor kids met glijbanen etc) Grand prestige hotel. succes met zoeken en als je gaat geniet er lekker van…Damian heeft het nu nog over de vakantie van vorig jaar