Hoi, ja ik heb ook eens gekeken naar kidsworld, ik geloof dat er wat zit in Kusadasi. Echter wat ik vooral als tip kan meegeven is dat je heel makkelijk moet zijn, met name met je kinderen. Ik heb veel respect voor mensen die dat kunnen hoor en zou het zelf ook wel willen maar helaas een tutmoeder hier. Mijn kinderen zijn 3 en 1 en ben, op 1 keer kamperen net over de grens van frankrijk in een volledig uitgeruste kindvriendelijke stacaravan met mijn ouders erbij na, eigenlijk altijd op vakantie gegaan in NL of net over de grens. Ik heb vrienden die vinden dat je jezelf niets moet ontzeggen, die gaan met een 8 maanden oude baby naar Nieuw Zeeland, dominicaanse rep, of trekken met baby’s door amerika in campers of met kleintjes naar zuid frankrijk en italie met de auto…misschien eigenlijk beter voor een nieuw forumonderwerp, maar ik ben altijd nieuwsgierig wat mensen trekt om als je net kleintjes hebt ze zo ver mee te sleuren naar landen waar je ook niet erg zeker bent van goede faciliteiten. Ik denk dus dat je wel makkelijk moet zijn, familie van mij die veel reizen zeggen vaak dat als ze gezinnen zien met kleintjes in de hotels of huisjes dat de ouders vaak wel wat makkelijker zijn, bijvoorbeeld, kinderen gewoon in de warmte laten, geen zonnebescherming, rondlopen naast het zwembad zonder supervisie of zelf soms zonder zwembandjes, iedere avond potjes eten, pas rond elven naar bed, in hotels overal over vloeren kruipen etc. ik heb het zelf ook wel meegemaakt hier, een stel uit canada dat hun 4 jarige dochtertje meenam en iedere dag bij de mac donalds aten en wanneer ze uitgingen het kind bij een vriendin van mij lieten die ze eigenlijk niet goed kenden of zelfs meenamen naar het cafe. Maar goed ik ga weer veel te ver en wil ookniet het verkeerde beeld scheppen, ik ben echt nieuwsgierig hoe jullie zoiets ondernemen en toch zelf ook nog een beetje vakantie hebben. Misschien hebben jullie voor mij tips.