Haai,
wij willen dit jaar graag op vakantie (dit is al heel lang niet meer gebeurd) maar we weten niet precies wat en hoe. Ik had iets leuks gevonden (kindvriendelijk) op Fuertaventura. maar mijn man wil niet vliegen met onze zoon, want dat is zielig en vragen om problemen. Hij wordt vlg wk 1 jr, en dan is hij dus wrs al 1,5 jr. Ik snap ook wel dat het heftig is, en misschien krijgt hij wel enorm last van zijn oren etc… Dus misschien kunnen we beter met de auto gaan. Maar ja, waar naar toe ? Te lang met zo’n mannetje rondrijden lijkt me ook zo wat (m’n man wil liever ook niet ver) maar ik vind het wel zo fijn als we een beetje zonzekerheid hebben. Het hoeft geen 30 gr te zijn, maar geen regen en een zonnetje zou wel het vakantiegevoel versterken…dus tips gevraagd, naar plaatsen in europa (of nederland). en als je iets leuks weet in europa dan ook de meest geschikte maand. ga er maar vanuit dat ik een nitwit ben wat betreft vakantiebestemmingen etc. Dus alle tips zijn welkom!!!
Help! want we hebben best wat onenigheid hierover…waar is die vakantievoorpret…?!
bedankt!
x Floss