Hoi
We gaan vrijdag voor 2 weken naar een bungalow park in de buurt van Epe.
Iemand van jullie nog leuke tips om te doen daar met de kinderen
Groet
Bianca
Hoi
We gaan vrijdag voor 2 weken naar een bungalow park in de buurt van Epe.
Iemand van jullie nog leuke tips om te doen daar met de kinderen
Groet
Bianca
Je hebt er dichtbij in de buurt het Heerderstrand, de Leemkule, de Schaapskooi, en Six Flags.
Epe, Elburg en Hattem zijn leuke stadjes om te winkelen. Veel plezier!
Groetjes, Daniella
dat strandje ziet er leuk uit maar als ik naar de weersverwachting kijk geloof ik niet dat we daar veel zullen zijn.
Maar ja je weet het maar nooit natuurlijk (positief blijven hihi)
We gaan naar de schaapskooi. Heb er wel zin in hoor. Lekker in de bossen, wandelen, fietsen. Kortom lekker burgelijk doen.
Heerlijk! Veel plezier! Wij gaan vrijdag ook een weekje burgerlijk doen in de buurt van Eindhoven. Zal aan je denken…
Groetjes,
M
In Hattem zit ook nog een Ballorig. Kunnen ze echt even lekker uitrazen en is niet zo peperduur als een attractiepark.
Epe zelf is ook erg gezellig. Dierenpark de Wissel is natuurlijk ook een optie! Heerderstrand heeft ook nog een Pits en Put (soort golven) en is gewoon ook erg leuk om eromheen te wandelen. Mijn echtgenoot is daar beheerder geweest en wij vinden het het mooiste strandje vna de omgeving ! Kivitsveld is daar ook in de buurt en ook leuk om te zwemmen of te wandelen.
Trouwens Dootje, kom je misschien uit de buurt van Epe?
inderdaad Ballorig. Altijd een succes. Wij gaan regelmatig naar Hattem voor een paar uurtjes ballen gooien en klauteren. Leuk voor jong en oud…
Oh leuk, ga je naar de Schaapskooi?!
Het Dolfinarium is niet heel ver weg van Epe. Altijd een leuke belevenis.
Groetekes, Sje
Gewijzigd door - Sje op 21 Jul 2009 13:01:26
Ja we gaan naar de schaapskooi.
Hoop dat het leuk is.
Bedankt voor de tips meiden
Bianca