Vakantie naar een vakantiepark

hallo allemaal

wij willen graag een weekje op vakantie naar een vakantie park,
center parcs of landal green.
we zijn al eens naar de Eemhof in Zeewolde geweest en dat was een zeer geslaagde vakantie, alles was goed voor elkaar.
we willen in het najaar nog een keer op vakantie maar hebben eigenlijk geen idee waarheen, hebben jullie tips?

alvast bedankt groetjes sylvia

Wij zijn net terug van Landal Sonnenberg aan de Moezel in Duitsland. Is ongeveer 380km van Utrecht af. Wij wonen in midden-brabant en we waren er binnen 4 uur (incl. lunchpauze).

Park is erg leuk met kinderen! Lekker rustig, keurige huisjes, leuk zwemparadijs, leuk indoor-speelparadijs (altijd leuk bij slecht weer), goede andere faciliteiten, allerlei leuke activiteiten met kinderen.

En de Moezel is een prachtig gebied. Echt een aanrader om daarheen te gaan.

En wat ook een leuk park is: “Molenheide” in België. Dat ligt vlakbij Hasselt (ergens onder Eindhoven). Is nog korter rijden. Zie www.molenheide.be. Is ook een supertof indoor-speelparadijs bij en een leuk zwembad. En ook erg leuke huisjes.

Groetekes, Sje

Wij gaan 10 augustus 2 weekjes op vakantie. Naar Landal Duc de Brabant in Brabant. We zijn er nog nooit geweest dus weet nog niet of het aan te raden is. Maar als ik de plaatjes in het boek zie ziet het er erg gezellig uit. Als we terug zijn kan ik je zeggen of het geslaagd was.

liefs van Diana

De laatste keer dat ik op vakantie was was in Land van Bartje.
Was ook erg leuk daar. En mooie grote huizen, heerlijk met ligbad

wij zijn in port ze lande geweest van centerparcs was super leuk echt een aanrader. dit jaar gaan we naar lommerbergen van landal ben benieuwd hoe dit bevalt. we zijn nog nooit naar een park van landal geweest.