Nou we zijn dus weer terug, het was ff heerlijk, heerlijk gezwommen, gewandelt uitgerust, uiteten geweest nou noem maar op heerlijk was het. Jordy heeft het ook erg naar zijn zin gehad we hadden een kinderhuisje van grandorado alles veilig… dus niet de heledag nee jordy pas op jordy heerlijk… speelgoed aanwezig ook wel lekker dus die heeft zich best vermaakt Jordy blij papa en mamam blij… ook heeft jordy zijn eerste kies jaja en mama weer niet gemerkt wel dat hij vorge week was drammerig was maar ja of dat er wat mee te maken heeft gehad zullen we dus nooit weten.
Jordy is erg ondeugend heeft goed door wanner hij leuk is dus speelt daar goed op in gevolg we moeten toch wel erg om hem lachen… ook drinkt ie heel goed uit een rietje en vind milkshake heerlijk oeps mama heeft hem verziekt hahaha…
ach daar is het vakantie voor toch…
maar ook wel weer lekker om thuis te zijn… ook al was het maar kort het is voor mij lang genoeg. krijg een behoorlijke pens hihi de hele dag het zuur brrrrrr dus meiden weet waar je aan begint hahahaha…
ach nog 13 wk denken we dan maar alhoe wel dan begind de echte drukte pfffff soms denk ik ojeeeeee ga ik dat allemaal redden maar ja er zijn er 10000 met me en geweest dus ik zal het ook wel redden maar af en toe… jordy is echt een handen binder nu een wereld ontdekker noemen we hem alles wel ik hebben zien en in zijn mond doen kan hem echt geen 5 min uit het oog verliezen of hij heeft wel weer wat gevonden… hij kijkt onder de kast of daar soms wat ligt gaat ie echt op zijn buik liggen en half onder de kast vind ie wel weer wat pffff hahaha nou ja beter zo dan anders toch moeten we mar denken…
dat was weer ons verhaal
Gr Tries en Jordy…