Vaderdag!

Hey mamma’s

Het is weer bijna Vaderdag!
Ik kan niet wachten tot Eva op school zit zodat ze zelf een vadercadeau verzinnen want ik ben een beetje inspiratieloos.
Ik heb vorig jaar namelijk enorm overdreven op de 1e vaderdag van mijn man maar dit was alleen om duidelijk te maken dat ik er niet blij mee was dat mijn 1e moederdag werd overgeslagen… aka vergeten

Dus, Wat doe jullie dit jaar???

Liefs!

To a child’s ear ‘Mother’ is Magic in any Language.

wij houden het best simpel eigenlijk. Lindsey heeft laatst d’r schoolfoto’s gehad en daar gaan we dus een mooi lijstje voor maken waar zij natuurlijk het meeste werk aan zou moeten hebben en dan gewoon lekker ontbijt op bed met z’n drietjes

liefs,
Rinske

Ik ben blij dat Erik inmiddels op school is begonnen, dan kan ik dat mooi uitbesteden De voorgaande jaren een t-shirt laten bedrukken met de tekst: mijn papa is nummer 1. En ook wel eens iets gefröbeld, maar dat is niet echt mijn sterke kant. Dus ik ben blij dit jaar!

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

We zijn vorig jaar begonnen met een ontbijtje op bed, daarna cadeautje (nieuw elektrisch scheerapparaat) en een tekening van de kleine zelf (ze was toen net 8 maanden en kon eigenlijk nog helemaal niks dus ik nam genoegen met een krasje. Overal oorkondes opgehangen in huis en een mooie bos met rozen. Verder heb ik de hele dag extreem lief gedaan en wel 100 gezegd waarom, het was VaderDag!! Hij snapte de hint en heeft het dit jaar gelukkig meer dan goed gemaakt. Haha

To a child’s ear ‘Mother’ is Magic in any Language.

hoi
Emmamaakt gelukkig iets op het KDV. en bij alles wat ze nu maakt thuis roept ze dat is voor papadag! dus hij heeft al heel wat gehad, van een tekening tot een geverfde denneappel
en ik koop er een leuke boxershort bij oranje met het wilhelmus erop, papa is voetbal idolaat dus die vindt ie vast leuk!

groetjes!

Mijnticker.nl Tickers

We doen er niet zoveel aan, voor papa heeft Jasper iets geknutseld bij het KDV, en ik heb bierviltjes besteld met een leuke foto van Jasper er op en allerlei kreten hoe wijs hij met z’n papa is. Als het goed is komen die vandaag met de post.

Voor mn broer die z’n eerste papadag viert heb ik een kleine kindervlieger gehaald, omdat hij al weken roept dat ie met mn zoontje wil gaan vliegeren maar er zogenaamd geen kindervliegertjes te koop zijn… Dus die gooi ik met een leuk kaartje namens zijn 5 mnd oude zoontje door de brievenbus.

Groetjes Carolien.

hoi,
Amy is nog te jong om het te beseffen, maar het KDV is wel actief en ze komt dan ook altijd een week vooraf met een knutselwerkje thuis. Ik had de camera meegegeven omdat ik toch wel nieuwsgierig was hoe dat er dan aan toe gaat als ze bezig zijn met de werkjes. Erg leuk om te zien.
Het wordt de tweede vaderdag en ik ben zelf ook dol op cadeautjes, geven en krijgen en dus ieder jaar probeer ik wel iets te verzinnen, maar vooral iets praktisch. Dit jaar wordt papa verblijdt met Jolly’s (tuinklompen) en het knutselwerk van Amy natuurlijk.
liefs Annelies

Daisypath Happy Birthday tickers