Vaderdag

Zondag is het weer vaderdag en ik heb nog geen idee wat ik moet kopen.

Vorig jaar heb ik een fles wijn bij de Hema besteld met een zelf ontworpen etiket met foto en tekst van Tim. Voor dit jaar heb ik nog geen idee, dus was benieuwd wat jullie gaan kopen/maken.

Groetjes,
Sandra

Wij hebben met moederdag ook niets groots gedaan, dus ik denk dat ik gewoon een flesje wijn voor papa, namens Seth koop.
Verder laat ik Seth nog wat knutselen, als we er tijd voor hebben… en anders laat ik oma het even met hem doen

Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers

Wij gaan lekker samen brunchen, daarna gaat papa optreden en daarna gaan wij naar een dansvoorstelling voor kids, Jada gaat iets moois maken voor papa op school (vrijdag) en verder voor een kado heb ik geen idee, wij zijn daar niet zo van eerlijk gezegd, gaan liever uit eten/picknicken of een voorstelling! Maar misschien is een fles wijn voor mij wel een goed idee bedankt.

Ik dacht zaterdag dat het afgelopen zondag al vaderdag was, dus in alle haast zaterdagochtend samen met Nora naar de drogist een lekker luchtje gehaald. Veel te duur, maar goed, hij is wel een heel leuke papa!

Toen vroeg ze een gefeliciteerdsticker erop? Ik nee, voor vaderdag. Nu al? vroeg ze… Ik; Hoezo? Tis morgen toch vaderdag? lekker snugger!

Maar het ergste is: papa had me zelf erop gewezen dat het afgelopen zondag was, omdat Nora van de creche al een zelfgemaakt kadootje mee had genomen… Ook handig! Verder natuurlijk een ontbijtje op bed en ik ga vrijdag Nora een mooie vingerverftekening laten maken.

Succes met de inspiratie

liefs

Inderdaad kado’s echt groots pakken wij het ook niet aan.
Hij is ook nog jarig volgende week di. . .
Ik laat Jony dit jaar een stuk canvas beschilderen met haar vingertjes… komt helemaal goed…

Inderdaad kado’s echt groots pakken wij het ook niet aan.
Hij is ook nog jarig volgende week di. . .
Ik laat Jony dit jaar een stuk canvas beschilderen met haar vingertjes… komt helemaal goed…

Papa krijgt van ons een heggenschaar! ook leuk! Hahaha. Die wil hij graag hebben. En Eva heeft iets geknutseld op het kdv…Wij doen ook niet zo heel veel verder…Het is al leuk als Tim iets knutselt voor papa!

Groetjes Rainbow, trotse mama

@ coramora heeft jony morgan gebeld?? Morgan gaat morgen ook vingerverfen op canvas. Volgens mij knustselen ze bij ons pas vanaf de peutergroep voor pappa en mamma

Dus morgen zet ik der in der luier op een vuilniszak en mag ze zich uitleven op canvas voor pappa. Hebben we naast vermeren ook echte van rijnen in huis hangen

Groetjes,

Michèle

Wat goed dat het hier over vaderdag gaat… ik was het helemaal vergeten…en ga toevallig vanmiddag wanneer Noah naar de PSZ is even de stad in…
Zou alleen niet weten wat ik halen moet…

Liefs, Melanie, (mama van Noah)

Hier ook nog niet echt een idee, Madelon en Dylano doen samen, maakt het voor mij al makkelijker want dan kan Madelon het bedenken Verder indd ontbijt op bed

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Het is idd ook niet de bedoeling dat het een groot kado wordt. Vind ik niet nodig. Die fles die ik vorig jaar gegeven had met foto etiket van Tim erop was ook maar iets van 10 eur.

Heb dus even wat inspiratie nodig om te gaan knutselen, want ik ben zelf niet zo crea. Wil wel iets kopen, maar gewoon een kleinigheidje. Heb gewoon echt geen idee.

Groetjes,
Sandra

Sandra, kado: een leuke dvd, spelletje, boek, cd, iets wat hij toevallig nog nodig heeft (kleding? Leuk om Tim en papa hetzelfde shirt te geven), of iets wat hij lekker vind om te eten?

Knutselen; Schilderij, een steen beschilderen met erop: Papa, je bent een kei of een foto van Tim met de tekst: Ik ben helemaal ondersteboven van je…(deze is gepikt, hoor).

Wat ook leuk is: een kalender met wat verftekeningen en foto’s van Tim erin.

Uhmm… al ideeën gekregen, ik weet het verder ook even niet meer

Liefs, Anne

Bedankt voor de ideetjes Anne. Het knutselprobleem is in ieder geval opgelost. Ik ging Tim van de creche halen en toen kreeg ik het kado mee wat ze daar gemaakt hebben.

Ze hebben een gevaren driehoek gemaakt en daar staat op pas op liefste papa aan bord. En in het witte gedeelte van de driehoek hebben ze nog gekleurd. En er zitten zuignappen aan zodat hij in de auto opgehangen kan worden. Ik vind het zelf in ieder geval een erg origineel kado.

Groetjes,
Sandra

Hier heeft Dani ook iets gemaakt op het KDV.
Verder ga ik een koffiepakket laten samenstellen bij een koffiewinkeltje bij ons in de buurt. Papa is hier helemaal gek op koffie (heeft vorig jaar zo’n heel duur koffiezetapparaat gekocht). En dan misschien een leuk gedichtje erbij die Dani dan mag kleuren ofzo.

Mijn man en ik vinden allebei dat Vaderdag en Moederdag erg commercieel is, en dat dat ook graag door de winkels uitgebuit word. Daarom doen we geen kado’s, maar iets zelf gemaakt door Luka.
En aangezien dit de eerste Vaderdag van mijn man word, en van Luka dus ook, ga ik met Luka een hand en voet afdruk maken met vingerverf. Ik heb voor Moededag en zijn hand en voetafdruk in gips gekregen, ook onwijs leuk!
Ik weet het, het is misschien niet erg origineel, maar wel erg leuk omdat het voor ons de eerste keer is…

Hier ook kleinigheidje… (mag hij zelf kopen hahaha) maar wij hebben alles moeten inslaan voor de tuin dus ik zeg koop dan gelijk (want ik weet niet wat goed is en wat niet) iets voor vaderdag… Afgesproken dat we verder geen vader/moederdag kado doen maar lekker de beentjes op de bank en verwennen

Ik haal ook een kleinigheidje… kan wel een geurtje halen, maar dat is ook zo persoonlijk, en wat ik lekker vindt, past misschien helemaal niet bij hem.
En de parfum die hij heeft is me echt te duur om met Vaderdag te geven.
Noah heeft al wel wat leuks gemaakt op de PSZ!

Ik zei gister tegen Chris, Noah heeft wat voor je gemaakt voor vaderdag… oohh zegt ie wanneer is het vaderdag dan?? Dus ik zeg jaa Zondag!!

Nou, dat wist ie helemaal niet, dus als ik niets gezegt had, wist hij ook van niets hahaha! MANNEN!!!

Liefs, Melanie, (mama van Noah)

Ik ga een linnen witte tas met hand en voet afdrukjes (van textielverf) maken, en daar schrijf ik op: Onze papa is fanTAStisch!
Daarnaast heb ik een treinkaart van de blokker gekocht, waar we een dagje mee weg gaan binnenkort

Groetjes Anouk

Lilypie First Birthday tickers

Ik snap een ding niet. Als je kindje wat gemaakt heeft op het kdv (later school) hoef je toch niets meer te kopen. Er gaat niets boven een zelfgemaakt cadeautje. Mijn ex en ik hebben zodra adelon op de psz zat niets meer gekoch tot dat ze op school niets meer maakten. Toen kreeg ze intussen zakgeld en dan werd daar een kleinigheidje van gekocht wat ze zelf leuk vond

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

hier zijn de zelf gemaakte dingen helemaal top.
lieke heeft een blik op psz gemaakt (natuurlijk versierd) om schroeven/spijkers in te bewaren ik weet zeker dat papa hier erg blij mee is!
en ik heb een parfum gekocht zodat mirte ook wat kan geven. maar als die straks ook zelf wat maakt kopen wij geeen kadootjes meer hoor!
Ik had met moederdag een zelf gemaakte ketting gekregen! ook erg leuk.

Groetjes Gytha