Vaderdag

Wat gaan jullie doen met vaderdag?? Nog verassingen in de planning?

Kim

Nou wij stellen vaderdag een weekje uit! Morgen is de verjaardag van Jordy zijn verloofde hihihi (sofie van kimmie) dus mogen we niet missen dus een weekje later dan mag papa uitslapen en krijgt hij een kado…

Liefs Tries

tja vaderdag!!!
Ons pietje wordt 1 dus vaderdag sneeuwt een beetje onder(heb wel een t-shirt gekocht, met daarop papa is mijn nummer 1) dus hopelijk helpt dat, voor de rest is het een grote feestdag!!!(en oja de taart is cooooooooool)

Kussies

Gefeliciteerd, Kim met Sofie!!!
Ik heb daar de boxershort van gekocht en de kussensloop! Van mijn moeder kreeg Michiel gisteren al dat t-shirt… Haha, toevallig!

Verder heb ik een verkeersbord gemaakt voor in de auto met ‘Pas op: Super-papa aan boord!’ Die komt straks dus in de auto te hangen, als we naar Duitsland gaan. Michiels ouders wonen vlak over de grens in Duitsland, sinds een paar maanden…

Nu zitten de broodjes in de oven

Veel liefs, Chantal
Mama van Mirthe (15-11-2001)

Mirthe haar eigen webplekkie: http://vrienden.clubs.nl/mirthe

Joeppieeeeeee ons kleine vriendinnetje is jarig vandaag!! Gefeliciteerd moppie en een hele fijne dag!!

Kussiesssss

Groetjes Nathalie
http://vrienden.clubs.nl/demi

Hallo allemaal,

Skye en ik hadden voor vaderdag een ontbijtje besteld bij beschuitje.nl
Een luxe ontbijtje met champagne en daarbij een gegrafeerd glas met daarop: Ik hou van jou pappa en we hadden daarbij ook een boxershort gekocht met daarop mijn pappa is nummer 1 (ja ook bij de etos vandaan)
Het was erg geslaagd!

Iedereen een fijne vaderdag en Kim natuurlijk gefelciteerd met Sofie!

Liefs, Kim

Kim

hahahahahahahah lachen zeg, iedereen heeft de Etos wel kunnen vinden hihi

Eva heeft papa wakker gemaakt in dr papa is mijn nr 1 romper (gelukkig is ze niet zo groot, maat 68-74 past nog prima) en erna flessie gehad met dr papa is mijn nr 1 slab terwijl papa onbijt kreeg op bed met in zijn rug jawel het papa is mijn nr 1 kussensloop hahahahahaha

We gaan zo ff naar mijn vader, blijven we ook eten!

Groetjes, Els

hahaha! wel grappig els!

Kim