Nou ja daar ga ik in ieder geval van uit
Vanmorgen om 8 uur de fles gegeven die ging helemaal op.
Om 9:15 uur op bed gelegd en ze heeft geslapen tot 10:05.
Om 10:15 heb ik haar het fruit hapje gegeven en dat heeft ze helemaal op gegeten.
Om 12 uur de fles daar heeft ze 100 ml van gedronken.
ze was heel moe en heb haar om 12;30 al op bed gelegd. Normaal gaat ze pas om 13 uur op bed. Ze heeft geslapen tot 14:50.
Om 15 uur een halve liga koek opgegeten en daarna even lekker in de tuin gelegen.
Om 16 uur de fles en heeft ze 150 ml gedronken dat is al meer als gister.
Om 17:05 op bed en door geslapen tot 18:05 toen wilde ik haar een blokje groente geven maar na een paar hapjes spercieboontjes wilde ze niet meer was de 1e keer dat ze die kreeg en begon daarna te huilen iets wat ze eigenlijk nooit doet. Dus ik
heb toen toch maar een flesje gemaakt met 3 schepjes rijstebloem. maar na 30 ml had ze er genoeg van en weer een beetje jengelen. ik heb haar maar even in de box gelegd en de was op gevouwen die buiten lekker droog was geworden.
Om 19:15 weer een flesje aangeboden en toen heeft ze 60 ml melk gedronken zonder rijstebloem.
Om 19:30 op bed gelegd en nu maar kijken wanneer ze weer wakker word. En hopelijk gaat ze weer wat meer drinken als ze maar 4 flessen krijgt.
Ze doet wel anders als anders de hele week al vorige week Ik vermoed haast dat ze al in de sprong zit maar ze is nu 6.5 maand maar was 6 weken te vroeg en als ik die er af haal dan zou ze er net voor moeten zitten. Maar dit is ook de 1e keer dat ik iets merk van ander gedrag en lees dat ook al bij een paar andere moeders met kleintjes van 6 maanden. Mijn vriend was een week op vakantie en ik had 2 avond diensten en moest haar dan om 21:30 ophalen bij de gast ouder dus ben daarom vandaag pas begonnen met de avond fles weg te laten. Ik ben benieuwd. Ze heeft net maar zo weinig gedronken dat ze haast wel wakker moet worden.