Hi ladies
ik wil heel graag zwanger worden van ons 2e kindje maar tijdens mn 1e zwangerschap werd ontdekt dat ik geen antistoffen heb tegen rubella (rode hond). Ik heb beide BMR prikken gehad als kind, maar mijn lichaam breekt gewoon snel die antistoffen weer af (heb ik ook al met andere vaccins). de VK adviseerde mij destijds voor de 2e zwangersc hap me te laten enten tegen rubella.
Ik heb de BMR prik besteld (je moet weer de combi, bof mazelen rodehond) ligt klaar bij de H.A. maar kwam er steeds niet van. Ja en nu willen we graag maar ja die stomme prik heb ik nog niet. als ik hem neem kan ik weer ziek worden. das vervelend maar overleef ik wel weer.
Maar waar ik mee zit, is dat je minimaal 3maanden weer moet wachten met zwanger raken…zucht. en ik wil zo graag.
maar ik zat net te kijken wat de consequenties zijn, maar die zijn niet misselijk! Ik weet dat de kans klein is dat je het krijgt maar als je het krijgt…goeie dag.
ik ga morgen de huisarts bellen om te overleggen. maar wil effe jullie mening. stom ik had m vorig jaar al moeten halen, maar joh er is zoveel gebeurd in het afgelopen jaar, ben voor mezelf begonnen (lekker in de crisis) mn mams is plots ziek geworden en na 2,5wk plots overleden, tijden kerst en oud en nieuw periode. Nu vinden we het weer tijd voor mooie dingen en nu dit. snap je. je zou denken wat zeur je nou, wat zijn 3 mnd nou???maar ja, als je eenmaal iets in je hoofd hebt. en wie weet duurt het een eeuwigheid dat het lukt. snappie.
help
x Floss