Vaak ziek na bezoek peuterspeelzaal


#1

Het onderwerp zegt het al, vanaf januari gaat dochter Eva naar de peuterspeelzaal en voor die tijd was er eigenlijk nooit echt iets aan de hand maar nu is ze om de haverklap ziek?! Hoge koorts, ze heeft inmiddels een flinke oor oog en keelontsteking achter de rug en vannacht was het weer raak!
Hoort het er een beetje bij of moet ik me zorgen gaan maken?


#2

Het kan er mee te maken hebben.
Nu heerst er wel een fikse griep. Het einde van de winter komt in zicht weerstand van iedereen is laag. Bij mijn dochter gaat het sinds Jan. ook op en neer week ziek week beter.
Hou je meis goed in de gaten, en doe haar voor de zekerheid misschien aan de vitamine? En heb je er geen goed gevoel over op naar de HA. Maar negeer je gevoel niet!

Groetjes,


#3

Buiten dat het heerst niet vergeten dat die kleintjes weerstand op aan het bouwen zijn! mijn kinderen zijn de eerste twee jaar kdv ook om de haverklap ziek geweest maar daar ontkom je niet aan ben ik bang.
Veel beterschap voor de kleine meid!
Groetejs Nancy


#4

Volgens mij is het zo ongeveer standaard dat kindjes die net naar de peuterspeelzaal of het kdv gaan om de haverklap aan het tobben zijn.

Groetekes, Sje


#5

Ik was laatst met Dion bij de huisarts omdat hij steeds maar koorts had en verder eigenlijk niets.
Hij vertelde dat kinderen tot hun 12-14 jaar ongeveer 150 virussen doormaken om weerstand op te bouwen, de ene keer hebben ze alleen koorts, soms 1 dag soms meerdere dagen, dan weer verkouden of oorpijn, keelpijn noem maar op.
Ergens moeten ze het virus oplopen en als je kindje nu voor het eerst veel in contact komt met andere kindjes is dat niet zo gek natuurlijk.

[img]http://lb3m.lilypie.com/my9gp1.png" width=“200” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie Third Birthday tickers” />