Vaak ontlasting per dag!

Haihai,

Ben ik weer met een vraagje. Tijs (3.5 maand) moet vanaf zaterdag erg vaak poepen. Ik snap niet waarvan dit is. Ik heb hem vanaf vanmorgen half 8 tot en met nu al 4 x verschoond. Gister had hij 6 poepluiers!!!

Hij heeft er geen moeite mee en het is ook niet waterig. Ook kwijlt hij enorm en kauwt als een gek op zijn handjes/slabber/flesspeen, etc… Verder is hij erg vrolijk en totaal niet hangerig/jengelig of iets in die richting…

Thanks alvast!!!

Hoi Marieke,
Ik denk dat hij dan gewoon ik ettapes poept. Het ene kindje poept vaker dan de ander. Ik denk niet dat je je daarover zorgen moet maken. Nina heeft nu nog steeds vaker 3 poepluiers per dag. Zolang het niet waterig is is het goed. Nina was de eerste 3 maanden vaak verstopt en kon niet poepen zonder hulp. Klisma’s , buikkrampen en zo. Ik zou zeggen : Ben blij dat ie goed poept! hahahaha .(positief bedoeld) Ik denk dat hij al tandjes gaat doorkrijgen omdat hij overal op bijt en veel kwijlt. Ook dat hij niet jengelig en hangerig is is toch positief!!!
Groetjes chantal

Chantal

kunnen tandjes zijn.
Of net wat chantal zegt dat hij in etappes poept.
Deed lieke ook toen ze de goede voeding had .
En nu soms nog wel eens 3x per dag maar dan kleine beetjes.
En soms 1x maar dan veel.
Zou me niet zo’n zorgen om maken.

groetjes Gytha

hier ook zo’n poeper!! Gaat vanzelf weer over…

Gelukkig, hij poept normaal een keer of 2, 3 per dag en nu ineens 5, 6 keer! Maar het ziet en ruikt er gewoon uit zoals normaal !!!

Ik zie wel een wit stipje op zijn tandvlees onderrechts. Maar of dat een tandje is, dat aan het doorkomen???

We shall see…

Groetjes!

quote:
Gelukkig, hij poept normaal een keer of 2, 3 per dag en nu ineens 5, 6 keer! Maar het ziet en ruikt er gewoon uit zoals normaal !!!

Ik zie wel een wit stipje op zijn tandvlees onderrechts. Maar of dat een tandje is, dat aan het doorkomen???

We shall see…

Groetjes!

Gezien de symptomn die je noemt zou dat best kunnen.
Kan nog steeds wel een poosje duren voordat het echt doorkomt hoor!

En wel fijn als ze vroeg doorkomen: nu vindt ie tandenpoetsen nog leuk