Heeeel soms kwam het voor dat Eva bij ons in bed lag. Ze ging altijd goed slapen en werd gewoon na 12 uur weer wakker. Hoe anders is het nu! Ze werd gisteravond weer wakker en huilde. Ze zei niet waarom. Ze wilde absoluut niet naar bed. Max was al de hele tijd aan het hoesten en hield zichzelf wakker. Ik zat niet te wachten op twee wakkere kids. Dat gebeurde dus WEER. Zaten ze allebei beneden! Als dat nou een keer is, ok, maar de laatste week gaat het steeds zo. We leggen ze terug in bed (ze mogen er pas uit als ze heel lang krijsen en dan zijn ze dus allebei wakker), maar het werkt allemaal niet. Ook niet een stickersysteem gebruiken. Of zeggen dat je niet meer komt en dan ook niet meer komen. Het blijft een gedoe en de enige optie is, om Eva bij ons te leggen. Dan slapen we tenminste! Max laat zich vaak na een nepfles (120 cc met 1 schepje) weer in bed leggen, maar iik ben gewoon weer terug bij af lijkt het wel! Wij zitten bijna niet meer met zń tweetjes als het avond is. En je bent overdag aan het werk, of met de kids en dus wil ik best even zitten. ALLEEN. Of met mijn vriend. Ik krijg er goed de balen van. Het is hopelijk een fase, maar zo wil ik niet heel lang doorgaan. Maar ik trek het niet om de hele avond met een hoesten en brullend kind te zitten, waarna de ander vrolijk volgt. HELP! Wat moet ik hier nou toch mee? Ik verlang terug naar de oude avonden, dat ze gewoon om half 8 max sliepen en we ze totaal niet hoorden!Het is zo vermoeiend…ook voor hun trouwens.
Groetjes Rainbow