Uuuuhhhh raar vraagje

maar hoort de droger ook aan de buiten kant helemaal warm te worden

moest ff kussen pakken en pakte de droger beet die aan stond en dacht auwwww die is verry hot

normaal zet ik hem aan en ben binnen en na 2 uurtjes loop ik erheen en haalt alles eruit

dussuh ikke heel dom blond vraagje stellen aan jullie

Ik heb geen droger dus kan je niet helpen.
Maar volgens mij hoort dat ding niet zo warm te worden dat je denkt: auw…

Groetjes Bianca, mamma van Stephan (23-06-2001) en Kaya, die in november verwacht wordt.

nu is tie klaar en niet meer warm

denk dat het zo hoort dan,weet het ook niet…wacht wel tot hans thuis is

hij is 4 1/2 jaar oud hoop ik voor dat ding dat hij niet kapot is

Ik zou het niet weten maar ik zal er eens opletten morgen.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).

zo raar he,je doet de was in de droger en zet hem aan en na paar uurtjes denk je hij is klaar eruit halen en vouwen…nu heb ik toevallig een kussen nodig en valt het op dat hij warm is en ook echt warm

ach heb ik weer ff wat om me druk over te maken hihiihih,en een nieuwe koop ik niet meer dit is me 2e al in 12 jaar dus vind het best

Ik heb er eigenlijk ook nooit zo opgelet. Zoiets is automatisme denk ik.
Maar ik zal er morgen proberen om op te letten.
Dit is mijn eerste droger in 6 jaar.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).

Een droger hoort aan de buitenkant niet heet te worden. Een beetje warm is niet erg.

Groetjes Astrid, mamma van Evianne 03-04-2003 & Jessin 15-06-2005

die droger van je stond natuurlijk ook nog eens een keertje in de zon en de buitentemperatuur was natuurlijk al graad of 25, dusse zou maar eens van de winter gaan kijken of ie daadwerkelijk heet is aan de zijkanten…

groetjes Kim, mama van

en

hmm, ik weet het ook niet, die van mij wordt niet heet aan de buitenkant, maar misschien wat Kimmetje zegt staat ie in de zon?

Groetjes, Esther, mamma van Jonathan

ja dat klopt ja de zon,maar me hand haalde ik er echt zo van af zo van ieks die is wel erg warm

en deze muts vergeet het naog aan hussie te vraagen ook

maar ik bekijk het ff in de winter,nu gaat hij 3 weken niet meer aan

ja bianca de droger wordt inderdaad warm aan de zij kant dat klopt ,ja en als de zon er op staat is het helemaal heet ,maar je gebruikt met dit weer toch geen droger ik niet hoor.maar je zit natuurlijk met ophangen

groetjes marielle mama van tanja

doe alleen me handoeken en washandjes en de sokken in de droger hoor,de rest hangen we gewoon op

ik vind dat het anders zo hard word,zeur he ben ik hihihihi