Uurtje langer geslapen :)

jaaa vandaag een uurtje lekker langer geslapen. En Eva had het ook begrepen, vreemd genoeg. Die werd pas om 10 over half 9 wakker (10 over half 10 dus als t geen wintertijd zou zijn) Wel superfijn want de vorige keer had ze er wel wat last van van dat uurtje tijdsverschil en nu merkt ze er hopelijk niks van!

Jullie kids ook lekker uitgeslapen?

Groetjes, Els

jaaa heerlijk om half 7 wakker jordy had het ff niet door nou ja roy eigelijk en gilde jordy wakker zo gaat het hier nu elke morgen want normaal is het een uitslaper…

Tries

Ach ik had het helemaal gunstig. Marcel ging er vandaag uit (1 dag in het weekend slaap ik uit, de ene keer op zaterdag, maar meestal op zondag), dus ik had geen klagen. Nu kon ik nog helemaal lang blijven liggen en kwam dan ook pas om 12.00 uur mijn nest uit (wat dus eigenlikj 1 uur zou zijn), erg he?? hahahahaha. Het stormt hier giga eng. Bah bah, ben bang voor mijn raam.

Zo weer op naar een heldendaad, zoefff SuperMoooo

Lucas had het ook goed begrepen, werd om 8 uur wakker. Dus 9 uur zomertijd.
Echt wel lekker!

Groetjes Miriam

Hoi allemaal,

Wat zijn jullie gezegend zeg met zo’n kindertjes.

Nee Tijmen was al om 6.00 uur wakker. 5.00 oude tijd dus. Pepijn is helemaal geen langslaper en is normaal ook al om 6.00 uur wakker. Nee uitslapen is er voor ons niet bij. Hoe doen jullie dat. Tijmen (7 maanden) slaapt overdag hooguit 2uurtjes en gaat 's avonds om 19.45 naar bed maar uitslapen hola. 's nachts ook nog de nodige keertjes wakker.

Och ja zal wel overgaan (HOOP IK)…

Groetjes monique

ook begrepen ze het hoor

nieuwe tijd 8 uur hmmmmmmmm heerlijk

groetjes bianca