Uurloon oppas?

Zondag is het zo ver, dan laten we Julia voor het eerst bij een oppas. Het buurmeisje dat leert voor kinderleidster. We gaan maar even weg en als er iets is kan ze naar haar moeder. Nu zei ze dat haar uurloon 2,50 is…is dat niet weinig? Ik ben benieuwd of jullie een oppas hebben en zo ja, hoeveel je zo’n meisje of jongen dan betaalt. Ik dacht meer aan 5,- p/u, maar misschien is dat veel te veel???

Groetjes Rainbow, trotse mama

ik kreeg 7,50 per uur, en toen ze bedreigd werd door haar ex wilde ik 15 euro haha gevarengeld

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker

Hahaha, groot gelijk! Gevaar voor eigen leven: UITBUITEN!

hahaha ja dacht ik ook

@ Inge: heeft even niets met de topic te maken (sorry Rainbow), maar wat een leuke foto heb je toegevoegd aan je banner. Wat een schatje is Rico!!!

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Als wij weg moeten dan passen mijn ouders op (schoonouders wonen ver weg). Dus wij hebben nog nooit een andere oppas nodig gehad. Ik spreek dus niet uit ervaring, maar ook ik vind gevoelsmatig 2,50 erg weinig. Zou ook eerder denken aan 5 eur.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

dankjewel:-d
IK BEN ZO TROTS OP MN KNAPPERT! heb jij geen foto van jou kindje saro??

Ik kreeg toen 5 GULDEN per uur. Ik denk met de inflatie en kijkend naar haar leeftijd en hoe laat ze op moet passen dat je tussen de 3 en 5 euro moet gaat zitten. Vergeet niet dit is 7 tot 11 gulden per uur he dames. Ja ik reken soms nog steeds om

Groetjes,

Michèle

goedeavond dames,

oei oei Michèle je mag niet meer omrekenen hahaha, geloof dat ik het nog bijna dagelijks doe lollll.
Ik betaalde voor mijn oppas 3.50 maar is een tijd geleden

Groetjes Michelle

Lilypie 1st Birthday PicLilypie 1st Birthday Ticker

wij betalen 4 euro tot 24.00 uur. Daarna 5euro per uur.

En overdag betalen wij ook 5 euro, als de kinderen wakker zijn.

Onze vorige gastouder had een uurtarief van 8 euro.
Onze huidige gastouder heeft een uurtarief van 4,50.

Maar dan heb ik het wel over een officiele, geregistreerde gastouder,
via een gastouderbureau.
Niet een buurmeisje dat even een keer komt oppassen.

Eigenlijk vind ik 2,50 voor een beginnende oppas helemaal zo gek nog niet.
Als je zelf wel het eten en drinken meegeeft dan.

Houd er rekening mee dat een gastouder (dus officieel geregelde oppas)
meerdere kinderen kan ontvangen, en zo toch een leuk uurloon bij elkaar krijgt!

M.

Wij betalen ons overbuurmeisje € 3,- per uur. Ze is 16 en verdient bij de bakker waar ze werkt hetzelfde…, dus voor die leeftijd is dat volgens ons prima. Bovendien, Minke slaapt toch al als ze komt dus ze kan lekker filmpjes kijken dus das makkelijk verdienen
Maar ik woon in een dorp hoor, in de stad vragen ze hoor ik van vriendinnen wel meer.
groetjes!

He bedankt weer!

We zijn eruit, we geven haar 3,50 en dan mag ze bij ons natuurlijk chipjes en drinken pakken wat ze wil. Het is tussen 6 en 9, dus ze moet Julia wel eten geven en in bedje leggen, maar dat vindt ze denk ik wel leuk!

Ha ha ha mooi iedereen weer blij en gelukkig en zij weer wat zakgeld

Groetjes,

Michèle

Hoi,

Ik geef mijn gastouder 4 euro per uur. Dat is hier ook het gemiddelde tarief voor een gastouder. Haar dochter van 16 past wel eens bij ons op. Die krijgt van ons 2,50 tot twaalf uur sávonds en 3,00 euro erna. Als ze een keer overdag zou oppassen zou ik haar denk ik 4,00 euro geven. Als ik het vergelijk met wat ik zelf verdiende toen ik in de bussines zat. Dan verdiende ik 4,00/5,00 gulden dus omgerekend ongeveer wat ik nu geef. Ik vind dit gewoon een redelijk bedrag. 5,00 euro vind ik zelf wel erg veel hoor.

groetjes

lon106