Hallo!
Vandaag screeningsecho gehad, alles is helemaal goed voor zover ze t konden zien! De baby was gezellig druk aan t schoppen en t was weer erg leuk om te zien! Ben alweer over de helft, de tijd vliegt echt nu!
Liefs, Els
Hallo!
Vandaag screeningsecho gehad, alles is helemaal goed voor zover ze t konden zien! De baby was gezellig druk aan t schoppen en t was weer erg leuk om te zien! Ben alweer over de helft, de tijd vliegt echt nu!
Liefs, Els
Wauw spannend Els.
Weet je al wat het wordt ?
heb je al namen ?
Moet je nog veel doen voor de baby komt ?
Geniet van de zwangerschap want voor je het weet
heb je je kleintje al in je armen.
Groetjes,
Miranda
heeeee heerlijk zeg,idd gaat hard zie nu pas 22 weken alweer
Bianca mama van Kevin*,Dylan en Kaitlyn
Nee nog niks klaar, en nog geen namen…hihihihi Met een derde lijk je wat relaxter ofzo…denk ik hihihihhi Bij Eva en Kasper hadden we iig de namen al, met spullen ben ik altijd wat minder snel geweest dan gemiddeld. Heb al wel 7 (!!!) nieuwe pakjes hihi
Liefs, Els
Wat gaat de tijd hard!
nog even en dan is hij of zei er!! spannend hoor!
Weet je ook wat het word? of blijft het een verassing?
Groetjes Marianne Mama Van Ruben
Gaaf die echo van zijn/haar koppie
Jee, alweer over de helft, pffff…nog even en dan zitten we hier in spanning: zal Els al bevallen zijn???
Groetjes Bianca, mamma van Stephan en Kaya
wat een mooie echo zeg .wat gaat de tijd toch hard .ben blij dat alles goed met jullie gaat .nou namen verzin je gewoon ter plekke hihihihiiih vriendin van me is een maand terug bevallen .meiden namen had ze niet dus moest ze terplekke verzinnen .succes met de zwangerschap
groetjes marielle mama van
10-10-01
o gaaf, ja de foto`s worden nu wel lekker duidelijk. Super dat alles zo voorspoedig verloopt. Meis geniet er nog maar lekker van hoor want het is inderdaad snel weer voorbij.
Wat leuk Els!!
Je ziet het al goed
Leeuk!!
Groetjes Mariska
Mama van Lindsay, Tess, Melanie, Julia, Nathalie & Malin