Update

Inmiddels ben ik alweer in mijn 23e week! Het gaat allemaal zo snel, het lijkt wel veel sneller te gaan dan bij Joep. Toen was ik er toch veel meer mee bezig, nu heb ik daar simpelweg niet meer zoveel tijd voor…Ik houd wel een boekje bij voor dit kleine hummeltje om even heel bewust stil te staan bij dit wonder.
Twee weken geleden hebben we de 20 weken echo gehad en het zag er allemaal supergoed uit. Alles lag exact op schema, op de dag af! We wilden nu wel graag weten of het een meisje of een jongentje is, en dat weten we nu maar we houden het lekker voor onszelf. Alleen mijn beste vriendin weet het.
Ik voel me heel goed en heb gelukkig ook niet veel last van het warme weer ik hoop alleen dat het geen voorspelling is voor een nog hetere zomer…
Wel merk ik dat ik meer last van mijn rug en schouders begin te krijgen. Joep is een stevig mannetje van ruim 10 kilo en ik moet een aantal trappen op om thuis te komen dus dat is wel eens sjouwen geblazen…Ik moet goed op mijn houding letten, dan gaat het wel.
Ik voel het kindje goed en veel bewegen, het lijkt wel of het met de dag sterker wordt (is natuurlijk ook zo).
Volgende week weer werken na 2 heerlijke weken meivakantie (lang leve het onderwijs), dat zal wel even weer wennen zijn.
Zo nu gaan we eerst met z’n drietjes naar de markt voor verse fruit en groente.
Fijn weekend!

fijn dat het zo goed gaat zeg. zal inderdaad wel erg warm zijn met een buik ik hou hety zelfs al niet uit met die warmte haha.

Liefs en dikke kus brenda en charissa

Lekker genieten van je zwangerschap!!

Toen ik zwanger was, heb ik ook een schriftje bijgehouden wat er allemaal aan de hand was en hoe ik mij voelde. Nu ook voor Anna schrijf ik regelmatig in een schriftje. Mijn moeder heeft mij een paar blaadjes gegeven van toen ik een baby was. Dat vond ik erg mooi, vandaar dat ik het nu ook voor Anna doe!