Hallo
Nou mijn suiker is toch niet zo ok, dus volgende week langs de dieetiste en de diabetesverpleegkundige. En een echo Das wel leuk nieuws dus.
Ik voel me de laatste weken behoorlijk moe, en heb nergens zin in, huishouden deed ik ook amper afijn algehele misere. Heb ik toch maar ff mijn bloed laten prikken, blijkt dat mijn schildklier gewoon weer wat trager was geworden. Vandaar die “luiheid” Ben wel blij hoor dat er een oorzaak is, anders ga je je ook zo’n lui mens voelen!
Met Eva alles meer dan goed, ze kan zelfstandig zonder op iets te stappen op de bank klimmen helaas want ze is er al behoorlijk hard weer vanaf gedonderd… En ze kletst de hele dag, tis wel arabisch maar kletsen kan ze hihihi Dr haar groeit alleen nog niet hahahahhahahaa Ze is echt de leukste dochter die een mama zich kan wensen hoor
En de kleine maakt het meer dan ok geloof ik. Die is zo’n enorme drukteschopper, voel hem de hele dag. Hij kan zelfs al de afstandsbediening van mijn buik schoppen, wat een krachtpatsertje he met zijn 23 weken hihihihi
Liefs, Els