Update

Hallo

Nou mijn suiker is toch niet zo ok, dus volgende week langs de dieetiste en de diabetesverpleegkundige. En een echo Das wel leuk nieuws dus.

Ik voel me de laatste weken behoorlijk moe, en heb nergens zin in, huishouden deed ik ook amper afijn algehele misere. Heb ik toch maar ff mijn bloed laten prikken, blijkt dat mijn schildklier gewoon weer wat trager was geworden. Vandaar die “luiheid” Ben wel blij hoor dat er een oorzaak is, anders ga je je ook zo’n lui mens voelen!

Met Eva alles meer dan goed, ze kan zelfstandig zonder op iets te stappen op de bank klimmen helaas want ze is er al behoorlijk hard weer vanaf gedonderd… En ze kletst de hele dag, tis wel arabisch maar kletsen kan ze hihihi Dr haar groeit alleen nog niet hahahahhahahaa Ze is echt de leukste dochter die een mama zich kan wensen hoor

En de kleine maakt het meer dan ok geloof ik. Die is zo’n enorme drukteschopper, voel hem de hele dag. Hij kan zelfs al de afstandsbediening van mijn buik schoppen, wat een krachtpatsertje he met zijn 23 weken hihihihi

Liefs, Els

Nou maar goed dat je nu weet waar de luiheid vandaan komt. Anders gaan mensen nog raar over je denken ook, hihhi.

Dus je bent zwanger van de 2e. Hoe lang moet je nog? Veel sterkte. Ik had ook een hele mooie zwangerschap, nergens last van.

Aemke mama van Jamiro

He, wat vervelend.
Wel fijn dat je nu weet waar je vermoeidheid vandaan komt (klinkt toch beter dan luiheid ) Maarja, een echo is ook wel weer leuk natuurlijk!

Enne, wij leerden lucas meteen achteruit van de bank af te gaan. Hij deed dat gelukkig ook binnen een dag. Is nog niet van de bank gevallen

Oeps, verkeerde knopje!

Groetjes Miriam

Ja ze kan ook allang achteruit van de bank hoor hihihi Alleen is ze nogal druk dus gaat ze wild heen en weer rennen of als ik dr op wil pakken snel achteruit lopen…BOEMMMMMM Brrrrr Hihihihi och het hoort erbij he… En Eva heeft nu dr eigen mini coldpack in de vriezer liggen

Groetjes, Els

nog 17 weken!! en dan ben je van die suiker af hopelijk, kan je eindelijk die rot schild klier aan pakken en genieten van je meissie en je mannen!Enne Eva!!krulletjes zijn best leuk hoor kan mama eindelijk die knippies en elastiekjes gaan gebruiken die vast al heeel lang in huis heeft dus een beetje pokon op je bolletje en laten groeien dat haar!!

Kussies

Gossie, zijn jullie nu al zo vroeg op het forum aanwezig?? Hahaha. Maar Els, goed dat ze het zo in de gaten houden. Jamiro, ze is dus 23 weken zwanger (het staat er in hoor hihi. Die Eva, kan ook zo goed lopen. Ach Lucas kan fluiten hahaha. Doet me trouwens nu overal in na. Vooral in strijken, precies zo als ik het altijd doe. Errug grappig. Verder klimt ie ook overal op, wat niet handig is nee. Hij klom bijvoorbeeld op het logeer-opklapbed en dat ding klapte dus ook op ja… Met het ventje er tussen. Het viel reuze mee hoor, maar wel geschrokken natuurlijk. Je mag ook rustig wat van zijn haar lenen hoor. Echt overal waar we komen, horen we hetzelfde: tjeee wat een hoop en (vooral) lang haar heeft hij!! SOmmige zeggen dan rustig dat ie naar de kapper moet hihihi. Maar gelukkig, de jonge moderne mensen (dus niet opa´s en oma´s woehaha) geven ons gelijk dat er geen schaar in komt om het kort te knippen, alleen om zijn oogjes vrij te houden en wat er aan de achterkant moet gebeuren weten we nog niet, het valt al over zijn schouders… Dusse…als er iets af gaat, stuur ik het per post naar je op, plak je het bij Eva er weer op. Tis blond, zou dat staan denk je? Hihihihi.

Zo weer op naar een heldendaad, zoefff SuperMoooo

goed dat ze het in de gaten houden, geniet maar van dat heerlijke schoppen nu denkje pff kun je ook nog stil zijn straks mis je het weer… Groetjes Tries