Dag dames!
Heb de laatste tijd niet heel veel tijd om te reageren, maar lees het meeste wel.
Aangezien we toch met veel zwangere mama’s zijn hier, ben ik benieuwd hoe het met iedereen gaat!
Update over mij: Ik heb me eigenlijk heel de zwangerschap nog niet zo goed gevoeld als nu! Hoewel ik nog wel moe ben, houd ik de werkdagen goed uit en heb ik niet vaak dat ik thuis Nora’s gedrag niet meer kan hebben ofzo. Ik denk dat het komt omdat ik al een tijd niet meer ziek ben geweest en eindelijk mn weerstand weer wat beter is. Ik was echt iedere 3 weken wel een aantal dagen ziek en dat is zo vermoeiend! Nu toch al een maand of 2, 3 niet! Heerlijk!
Beeb heeft steeds minder ruimte en ik voel haar echt heel goed. kan soms bijna een hiel pakken! Nadeel is dat ik niet te lang voorover of rechtop kan zitten, want dan schopt ze net zo lang totdat ik weer ga leunen. mn werkhouding is dus wat aangepast!
Ik werk nu nog vandaag en morgen en volgende week di, wo en do. Vanaf dan ben ik 7!!! maanden thuis! Kan me er nog weinig bij voorstellen eigenlijk, maar voorlopig kijk ik er alleen maar erg naar uit!
Woensdag (volgende week) heb ik de liggingsecho, dus ik ben benieuwd. Al weet ik wel dat ze goed ligt met haar hoofdje, maar in hoeverre ze is ingedaald en hoe groot ze nu is, dat vind ik wel leuk om te weten.
Het kamertje is bijna klaar. Er staan alleen nog dozen die naar zolder moeten en ik wil nog een paar mooie prenten kopen voor in de lijstjes die ik heb gekocht en geschilderd. Ook het wiegje staat al klaar op onze kamer. Ik ga em van het weekend opmaken…
Tot zover mijn update, hoe is het met de andere zwangere dames???
Liefs!