Update, zwanger worden 2e na prikpil:-(


#21

Ja ben ook gerustgesteld, Sandra! Dat gedoe al een jaar nu met die stomme prikpil blèèhg! -x-

Lilypie Third Birthday tickers


#22

@Esther
Als je heel graag zwanger wilt worden, is iedere maand dat het niet lukt weer een grote teleurstelling… Iedereen heeft daar zo zijn eigen gevoel bij En als we iets voelen, mag je dat voelen en hoef je daarmee geen rekening te houden met de situaties van een ander (omdat die persoon misschien geen kinderen kan krijgen). Gevoelens zijn persoonsgebonden net zoals de ene persoon bij een hamer op de duim het uitgilt van de pijn terwijl een ander denkt: niet zeuren, doorgaan…beetje pijn moet je kunnen hebben…


#23

Ja, dat weet ik Freubeltje … ik herken ook de teleurstelling maar weet ook dat als je dit loslaat de kans veel groter is op een zwangerschap! relatief gezien is 4 maanden nog zo kort … wij hebben het jaren geprobeert en pas toen ik het losliet en de mogelijkheid heb laten varen dat het onmogelijk was, werd ik zwanger!
Ik bedoel het niet vervelend want iedereen mag zijn/haar gevoelens uiten en we zijn goddank niet allemaal hetzelfde! Als je iets heeeeel graag wilt dan lijkt het vaak dat je het ook moet leren loslaten, niet alles is maakbaar en het werkt gewoon niet altijd zo.


#24

aah super meid dat het er goed uitziet! ik hoop ook voor je dat je je ei bevrucht hebt of hoe zei je dat nou, je ei kwijt kunnen enzo… zucht let maar niet op mij… ik ben iig blij voor je en hopelijk, nouja, gaat het snel goedkomen enzo (haha wat een gebral)


#25

En zo is het Freubeltje!! Tja Esther ik heb in eerste instantie niet gereageerd op je bericht (ondanks dat je het niet vervelend bedoeld het voelde voor mij wel vervelend. Maargoed, ik snap jou reactie ook wel, omdat jij er langer over gedaan hebt, maar wie zegt dat ik er ook niet zo lang over ga doen, heb ik dàn wel recht van spreken (denk ik dan). Maargoed ik zal je verklappen dat ik er ook daadwerkelijk al veel langer mee bezig ben dan 4 rondes, hoor… Vorig jaar gestopt met de prikpil, half jaar geleden met medicatie is de menstruatie opgewekt, en nù pas begint mijn cyclus weer ergens op te lijken. Het is dus helaas zo, dat ik niet eerder heb kunnen beginnnen door omstandigheden.

Dames, ook deze ronde niet raak geschoten… op naar ronde 5 dan maar weer!

Ik moet blijkbaar toch echt mijn ei hier niet teveel kwijt, want hij is echt zoek denk ik hihi.

Ach ik voel me 2 dagen rot en dan gaat het wel weer (vandaag dan de laatste depri dag voor me).

P.s. ik ben er toch niet zoveel mee bezig als het misschien lijkt. Tenminste, ahum, de eerste 3 weken van de cyclus gaat prima… maar die laastste week gaan wel even alle remmen los hoor.

Is ook zo lastig, op commando ergens niet aan denken. Hoe moeilijk is dat hè?! Als ik tegen jullie zeg, denk nou eens niet aan een WITTE PEER. Waar denk je dan aan? Juist hahaha zie je het voor je, die witte peer.

Ach ja, misschien beter ook als ik accepteer dàt ik nou eenmaal een controle freak ben, en dat ik er zo mee omga. De natuur valt niet te scripten I know!

Liefs xx Ghis

Lilypie Third Birthday tickers


#26

Pijnlijke borsten en een zwaar gevoel heb ik ook altijd na de eisprong en dat komt idd. door het hormoon dat vrijkomt na een eisprong dus dat is goed.
En dat je niet al te veel eitjes in de eierstokken heb zitten is ook goed, ik had er veel te veel en dat is niet goed, dat is een teken dat je hormonaal uit balans bent en dat het een eisprong in de weg zit zeg maar.
Ik ben ondehand een deskundige op het gebied van voortplanting heb er 55 maanden over gedaan om zwanger te worden helaas.
Ik hoop voor je dat het jullie binnenkort gaat lukken.

Lilypie Third Birthday tickers


#27

Wauw Vlokje, dat is lang zeg maar zo te lezen had dat helaas bij jou een vervelende oorzaak. Hoop dat dat ons bespaard blijft. Fijn dat jij als ervaringsdeskundige ook vind dat het goede tekens zijn! Nou ja wie weet ik blijf hopen en erin geloven dat het binnekort een keer lukt. Het gevoel dat ik haast heb heb ik ook naast me neer kunnen leggen, kan dat toch niet afdwingen . Groetjes!

Lilypie Third Birthday tickers