Update waterpokken

na een bad van havermout is hij nog ff lekker beneden gebleven en bij 8en naar bed gegaan.

vanmorgen om 8 uur werd hij weer wakker,en zij dat hij last had van zijn rug en dat het slapen niet zo lekker was en was op zijn buik gaan leggen zei hij.

maar ik keek en zag dat alle blaasjes bijna weg zijn en de korstjes er nu op zitten maar het jeukte nog wel zei hij.

dus weer ff flink gepoederd en hopen dat de jeuk nu grooten deels weg gaat vandaag wel zielig hoor en vooral op zijn billen zo zielig echt met hem te doen hoor.

groetjes bianca

ja heel zijn rug zit onder maar gelukkig allemaal korstjes nu.

de jeuk lijkt minder te worden en dat vooral als hij bezig is met een spelletje op pc of ps maar gelukkig valt zijn gezicht mee hoogstens 6 pukkels.

groetjes bianca

zielig he ochhhh dikke kus van hier hoor

Tries

nog een dag in spanning ziiten

over de uitslag van de urine van dylan
het word nu op de kweek gezet bij de ha en morgen tussen 1en 1.30 kan ik bellen.en als ze het niet vertrouwen gaat het naar het lab in het ziekenhuis.

vroeg over het plassen wat niet lukte kan spanning zijn maar moet het in de gaten houden en dan gewoon bellen als ik het niet vertrouwd.

groetjes bianca

spannend…sterkte!!

uitslag hebben we nu van de urine

het was goed geen infectie of bacterie en ook geen blaasontsteking.

ene kant was ik wel opgelucht,maar tegelijke tijd maak ik me nog steeds zorgen om dylan,mijn moeder vind hem ook niet echt op en top eruit zien en vind hem zelf een beetje gelig en eigenlijk vind ik dat ook.

ik melde het aan de ha(in opleiding)en ze zei kijk het even aan en anders kom je maandag op spreek uur.

maar heb echt zoiets van als er morgen geen verbetering is dat ik dan naar de weekend post ga.

verder is hij levendig maar toch ook weer niet zo springt hij heen en weer en de andere moment zit hij als een sombie op de bank moe en uit geput.

we kijken ff en anders morgen naar de ha post.

groetjes bianca