Update Veronica (en Lucas)

Hoi allemaal,

Nou we zijn geweest hoor. Na veel gevoel en gewoel (wat Veronica echt héérlijk vond overigens), bleek de bult op haar hoofd, bot te zijn. Goed, nou zo ver was ik zelf ook al wel natuurlijk, daarom kwam ik juist. Dr hoofd is wel weer stabiel mee gegroeid en fontanel zit op die plek dicht. De verwachting is niet, dat deze bult door gaat groeien, maar juist meer glad zal gaan trekken, met het groeien van dr schedel. Mocht dat toch gaan gebeuren, dus toch meer gaan worden, dan moeten we doorgestuurd worden naar de kinderarts. Maar ze verwacht dat niet. Nou pfff pak van ons hart hoor. Marcel zat al bijna te brullen gisteravond, dacht helemaal aan hele enge dingen… Ik zei al: joh, dat zal vast niet, het is waarschijnlijk niets, maar ik wil het wel laten zien daar. Dus net op zijn werk gebeld, weer helemaal vrolijk!
Ze is trouwens flink gegroeid! Weegt nu 16,75 kg en 103 cm. Ze is dus 3 jaar en 4 maanden, dus ze zit boven gemiddeld. Zat ze dat met dr lengte al wel, maar gewicht zat vorige keer nog onder gemiddeld (zo zie je dat ook zware babietjes, toch erg fijntjes kunnen worden), maar nu zat ze overal boven. Alles ging goed, ook ogentest en ze vond het hartstikke leuk om te gaan. Eerst zei ze boos: “Lucas moet naar de babydokter (zo noemen wij het cb), ik wil niet…”, maar ze vond het super, want ze mocht allemaal spelletjes doen… Springen, plaatjes aan wijzen enzo.
Dus ze is prima in orde. Ze hoeft nu niet meer naar cb terug, volgende keer is de schooldokter. Ze wordt al groot!

Lucas, is nog altijd ziek, had weer koorts (39.66), oren breken maar niet door. Dus zetpil gegeven. Werkt aardig. Verder ligt ie met een bedje op de bank. Moet donderdag over zijn, anders weer huisarts halen.

Nou ik ga weer verder, ik wilde dit ff laten weten.

groetjes van Monique

Zo weer op naar een heldendaad, zoefff SuperMoooo

nou, dat ik goed nieuws zeg!!! Een neefje van ons had hetzelfde probleem met het hoofdje. Is nu 6 en het is helemaal weggetrokken!!! hoopvol, toch??
Erg sneu voor Lucas, wat zal hij zere oortjes hebben… Hopelijk is hij er snel van af…als het maar doorbreekt he, dan is de druk er van af…Ik duim!!!

Hoi,

Lucas is 18 maanden nu. En wij schatten hem tussen de 14 en 15 kg nu. Hoewel, hij is wel afgevallen hoor, nu hij dus zo ziek is (al blijft het ventje wel eten natuurlijk, dat laat ie echt niet zómaar staan haha). Veronica is echt een heel tenger meisje, dus dat ze zo zwaar is, dat zou je niet zeggen, als je dr ziet. Ja, iedereen denkt altijd maar, dat ze al op school zit. Nou pas na de zomervakantie volgend jaar hoor.

Corrine, das zeker hoopvol! We gaan daar gewoon vanuit hoor. En ja, ik hoop ook dat het snel over is met zijn oortjes. Ik heb er ook vaak last van gehad (soms nog zelfs!). Ik ben ook aan mijn linkerkant licht slechthorend. Of dat er wat mee te maken heeft weet ik niet zeker, omdat gehoorproblemen bij mijn vader in de familie zit. Maar goed, het ventje is er maar weer lekker mee he… Veronica had het ook van het weekend, in 1 oor. Bij haar brak het diezelfde nacht nog door. Ach het meisje moest zo zo zo huilen… Hart breekt hoor… En die zetpillen, joh die zijn dan echt niet sterk genoeg hoor! Nou hopen dat het snel gaat nu.

Bedankt!

Zo weer op naar een heldendaad, zoefff SuperMoooo

Wat fijn om te horen dat het toch meevalt!
Gelukkig maar, nu Lucas nog, hoop dat het snel over is met de oortjes. Is toch zo zielig he.

Groetjes Miriam

nou gelukkig zeg dat het weg trekt die bult,hele opluchting dan he als je dat hoort.

en lucas ziek nou dikke knuffel en dan knapt tie zeker weer op

groetjes bianca

En…waarom weet IK hier niks van???

Suus (Faye/19-08-1976)
mammie van Milan Thiamo (20/11/99)& Andora Faith (07/09/01).
http://communities.msn.nl/mamshoekje