Update van mij

zo ff een up-date van mij.

nou het gaat weer een beetje de goede kant op,medicijnen slaagd aan hoofdpijn is niet weg maar wel die druk in me hoofd.

achter de pc gaat nog niet echt jovol maar dacht na 2 weken kan wel ff berichtje achter laten.

het is een grote terug val die ik heb met de rouwverweking,het leek goed te gaan maar alles ging te snel of uit eindelijk ik wilde te snel.

ik heb echt zoiets van ja als ik het zo en zo doet en dan met lot genoten dan kan ik het wel sneller accepteren dat kevin* helaas niet meer bij ons kan zijn,maar helaas dat werkt niet zo.

ben gewoon weer van voor af aan bezig,durf weer niet de kids alleen te laten ben gewoon weer bang dat er wat gebeurd en dat ik er dan niet ben

van de huisarts en het riagg heb ik advies gehad om rustig aan weer te gaan beginnen met weken een uurtje per dag gaat het niet jammer dan de andere week weer proberen,

voor degene die het niet weten,ik werk thuis en moet 15 uur werken achter de pc en telefoon,dit alles kan je doen in een stille werkruimte dus geen spelende kinderen om je heen.dus kaitlyn brengde ik 2x per week naar me moeder dan kon ik iets meer uurtjes draaien en dan wat ik nog de uren die over zijn kon ik dan combineren als kaitlyn sliep en als dylan op school is,en de woensdag hield ik vrij.

vandaar ook de moeite weer om kaitlyn weg te moeten brengen en bang dat ze iets overkomt,met dylan heb ik het ook maar in mindere mate,dit ook denk ik omdat kaitlyn geluk heeft gehad dat ze nog leefd,omdat als ik geen zwangerschapsuiker had gehad zij het niet had gered net als met kevin*.klinkt misschien in jullie oren raar maar het is eenmaal zo.

ik probeer hier aan te werken dat ik accepteerd dat kevin* niet door mijn schuld is overleden en dat ik me kids los moet laten,maar het is zo moeilijk echt.maar eens kan ik het en daar werk ik hard aan nu.

ik doe gewoon nog rustig aan dus zal heel af en toe een berichtje neer zetten,tot alles weer in orde is hier.

groetjes bianca

meisje doe rustig aan aken is ook niet en 1 dag gebouwd, je snapt me wel denk ik.
verwerken heeft zijn tijd nodig, niet niet niks hoor…

ik ben er wel op de pc dan maar niet zo als anders soms moet een mens even zijn tijd nemen, ook ik ga weer hulp zoeken, soms maakt een mens gewoon te veel mee… en het is goed dat je hulp heb maak er gebruik van zei weten je te helpen dingen te verwerken, wat je zelf niet meer ziet… je moet het altijd zelf doen dus je bent al een heel eind dat je er al weer ff bent…

je mag me altijd mailen

heel veel sterkte en veel liefs van Triesje

dank jullie meiden doet me goed

en tries ook jij sterkte he

groetjes bianca