Update uitslag op romp, toch waterpokken?

nou ik vind het maar raar. Ze heeft dus eerst een paar dagen uitslag gehad, gewoon rode vlekjes/puntjes, daarna dus dagenlang slechts 1 echte waterpok. die is nu al dicht (zit een korstje op) en sinds vanmorgen, dus bijna een week later komen er ineens meer. Nogsteeds niet helemaal vol hoor, maar paar op de billen, paar op de benen, paar op de rug etc etc. Zou het dan nu toch doorzetten misschien? kan dat nog wel na een hele week? je hoort altijd dat kinderen binnen een paar dagen helemaal vol zitten, maar hier gaat het dus zoooo geleidelijk en over zo’n lange tijd dat ik het maar raar vind. Het lijkt wel op wat jouw zoontje heeft hoor pranger, alleen dan dus minder en meer verspreid over haar hele lichaam. Kwamen vanmorgen een kindje tegen wat bij Y op het kdv zit en die zit dus helemaal vol. gezicht en al. kijk, da’s duidelijk, maar ik blijf maar twijfelen…

mama1980

@mama1980
Dat is zeker raar maar ja de wonderen (nou ja wonderen) zijn de wereld nog niet uit. Ze zeggen wel eens dat kan niet of dat komt op deze leeftijd nog niet voor maar vaak blijkt het tegendeel waar. Je houd altijd uitzonderingen op de regel houden. Ik denk wel dat je dochter de waterpokken heeft. Bij Marijn kwamen ze ook in 3 etappes. Heb nog een paar foto’s van hem gevonden. Zelfs zijn plasser en balletjes zaten eronder. Hij had er gelukkig geen last van. Ze 2 littekens vooral die ene boven zijn oor.
Bij Dion zie je er nu echt niets meer van ben benieuwd of hij ze een keer weer krijgt want dit mocht niet echt een naam hebben.

ach gossie! Dat ziet er idd niet zo fijn uit. Zo erg is het hier echt nog niet hoor. Zal er morgen eens een foto van maken. (als ik het niet weer vergeet) Zag vandaag trouwens onder de douche dat ze er ook een op haar hoofdhuid had. echt bovenop haar koppie tussen d’r haren. kan dat ook met waterpokken? Het zal het idd denk ik ook echt wel zijn, maar vraag me af of het niet nog een tweede keer zal terug komen omdat het naar mijn idee dus niet zo heel erg is. We wachten het maar af he… Hoe is het bij jullie nu? Ook iedereen weer opgeknapt?

mama1980

Marijn had ze ook in zijn haar zitten dus het kan echt overal komen te zitten. Maar zo te lezen heeft je niet heel weinig waterpokken dus de kans is dan kleiner dat ze een tweede keer terug komen maar de kans bestaat natuurlijk altijd.
Marijn is wel aan de betere hand maar ik hoor nog steeds die vervelende kraak in zijn ademhaling en die sint me niet maar maandag moeten we weer voor controle. Maar hij is stront vervelend totaal niet luisteren, raar doen en niet weten wat hij met zichzelf moet. Of dit het alles te maken heeft weet ik niet maar heb toch een sterk vermoeden. Slapen gaan is ook een probleem moet zijn hand vasthouden en hij wil niet slapen omdat hij bang is dat we weggaan. Dus al met al nog niet de oude Marijn. Het is echt een denkertje en dat is voor de persoon in kwestie vaak heel moeilijk om met de situatie om te gaan. Heb het wel met hem te doen.
Hij is verder wel (over)actief. Vandaag en nieuwe fiets gekregen dus hij was helemaal happy.