Ben de laatste tijd niet zo veel op ikkben geweest omdat ik steeds ziek ben. 2 weken terug nog een kuur gehad vanwege voorhoofdsholte en bijholte ontsteking en heb me daardoor een paar dagen beter gevoeld. Helaas was het nieuwjaarsdag al weer over met de pret en is de ontsteking weer terug. Ben maandag weer naar de huisarts geweest en heb nog een zwaardere antibiotica kuur gehad. Tot nu toe merk ik er nog weinig van maar ik hoop zo dat het gaat aanslaan.
anders word het namelijk prednison en daar ben ik eerlijk gezegd wel een beetje huiverig voor ivm mijn zwangerschap.
Gelukkig begrepen ze het nu eens wel op het werk en heb ik daar gelukkig geen gezeur van. Baal er wel van want het is al m’n vierde ziekmelding sinds oktober.
Blijf me sowieso klote voelen. Volgens de huisarts heb ik door de zwangerschap helemaal geen weerstand meer en doe ik overal vrolijk aan mee. Dat ik door de lage bloeddruk opgebrand ben helpt daar ook niet aan mee.
Maar goed hoop dat ik snel weer beter ben en m’n huishouden weer een beetje normaal kan doen. Ziet er echt niet uit hier terwijl Marco echt wel doet wat hij kan. Die is erg druk met werk en heeft ook nog de zorg voor z’n ouders. Vind het voor hem ook wel beroerd want die heeft echt geen vrije tijd meer over.
Op dit soort momenten kan ik soms best wel jaloers zijn. Om mij heen zie ik steeds dat er bij jonge gezinnen vaak ingesprongen word door de ouders als het even niet gaat. Marco zijn ouders mankeren daar zelf te veel voor en die van mij leven niet meer. Ik haat dat van mezelf want ik vind jaloezie niet zo’n goede eigenschap maar op dit moment heb ik er wel last van.
groetjes Ramona
Gewijzigd door - ramonavanzante op 07 Jan 2011 23:34:46