Update-tje

Hallo!!

Hier alles helemaal ok Vandaag naar de gyn geweest en ctg gehad, die was iets te vlak maar op t laatst (2 uur gelegen) wel ok! Erna moest ik naar de gyn, ook daar alles goed, mn bloeddruk was heel mooi. En er is een datum geprikt voor de inleiding, of ik nou ontsluiting heb of niet, op 31 juli wordt er actief iets aan gedaan, dus of met gel of met infuus

Nog even een buikfotootje

Excuus voor de bhloosheid, whahhhahahaha ik had m al uit en geen zin om in die hitte me weer te verkleden

Heb wel thuis alles op orde en ben daar ergggg blij mee!!!

Liefs, Els

O gaaf meis, eind is in zicht en je bent er klaar voor. Superrrrrrrrr, geniet nog maar even lekker van je buik.

Joepie!!
Da’s al best snel meis! (hoewel met deze hitte elke dag teveel is, lijkt mij )

Groetjes Bianca, mamma van Stephan en Kaya

staat in mijn agendaaaaa

groetjes Kim, mama van

en

O ja, mooie buik! (vergat ik net te zeggen )

hahaha ja ik liep bloter vandaag hoor, heb ik geeneens zo`n mooie buik ook nog ! hihihi nou meis, effies nog…

Whahahaha nee tis zonder BH dus excuus voor de hangtieten hahahahahahahahahaha!! Neeee bloot is t zeker niet… hahahaha!

owwwwwwwwwwwwwwww nou die had ik dan wel aan en ohooooooooooooooo nu je het zegt, wat een …

Geintjuhhhhh

Whahahahahahaahah!! Ja maar t knelt allemaal zo snik en bovendien zijn ze binnen een uur doorweekt nu…

maar sorry voor t aanzicht dus hihihi

Dus het aftellen kan beginnen!
Al een lijstje gemaakt om elke dag een dag door te strepen!

En wat een mooie ronde buik zeg.

Tessie

quote:
Whahahaha nee tis zonder BH dus excuus voor de hangtieten hahahahahahahahahaha!! Neeee bloot is t zeker niet.... hahahaha!

Owwwww, nu je het zegt!!!
Ik durfde al niet te vragen wat er nou zo bloot aan die foto was, dacht dat ik een beetje errrrug blond was, last had van de hitte etc.
Whahaha, maar nu snap ik wat je bedoeld

Gewijzigd door - Bieb op 19 Jul 2006 21:57:17

Owwww het is BH-loosheid, ik denk al wat bedoelt ze toch, idd zo bloot was het niet, het was mij niete cht opgevallen hoor hihi…
keek dan ook alleen naar je mooie buikkie

Spannend hoor 31 juli, ben erg benieuwd!!

Succes met de laatste 1,5 week!!

Groetjes Nathalie & Co

Mooie buik heb je hoor Els.

Kan je het nog een beetje uithouden met die warmte!
Hoe is het met je nesteldrang, ik las net ergens dat je fanatiek kastjes ging schoonmaken.

Groetjes Maaike

Lilypie 1st Birthday Ticker" border=0>

Lilypie 4th Birthday Ticker" border=0>

Spannend het einde is in zicht
en geniet nog even lekker van je mooie buik.

Groetjes Marianne Mama Van Ruben

Hahahahahah ja nesteldrang is over, de koelkast en de vloer moeten nog maar dat kan ik echt niet meer dus laat ik met een gerust hart over aan Paul De rest heb ik al gedaan de afgelopen dagen en ik hou de was nu erg bij en ruim elke ochtend erg op…herken mezelf nauwelijks terug whahahahahah!!!

ahahahhahaha die els .nou ik keek naar je mooie buik …en de rest was me niet op gevallen .nou meisie sterkte met de laatsteloodjes .en 31 juli staat op de kalender .dus ben benieuwd dan .sterkte nog met deze hitte .

groetjes marielle mama van
10-10-01

amaai els, en dat met deze hitte
drie jaar geleden was het ook superwarm , ik heb op het einde ook afgezien zenne

Ilse,

Fiere mama van deze hartedief ! ( 25/08/2003)
Vrouwke van Marc

Mooie bik zeg Els
En het einden is in zicht super
Sterkte de aankomende super warme dagen
Hoop dat het snel wat afkoelt

Groetjes van Heleen mama van Robin en Justin

Nou nog even volhouden dus.Sterkte.

Groetjes van ons

Lilypie 1st Birthday PicLilypie 1st Birthday Ticker
Lilypie 5th Birthday PicLilypie 5th Birthday Ticker

mooie buik Els, dat andere was me nog nietopgevallen. Ik liep op het eind alleen in een pyjama broekje en hempie idd ook bh-loos. Veel te warm. Enne nou mot ik er 1 om ivm borstvoeding. Liefst gooi ik die dingen uit. Maar ach het is voor het goede doel.

Hou je het nog uit in deze warmte. Ikke ben blij dat Teun er is hoor.

Groetjes,

Diana moeder van Daan